کد خبر: 787269
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
حیدر العبادی نخست وزیر عراق با تاکید بر فروپاشی گروه تروریستی داعش در فلوجه از اتخاذ تدابیر لازم برای عدم آسیب به شهروندان در جریان عملیات آزادسازی این شهر خبر داد.
مهر: به نقل از شبکه سومریه، حیدر العبادی نخست وزیر عراق با ابراز اطمینان از پیروزی قریب الوقوع بر گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه، اعلام کرد که داعش در این شهر در حال فروپاشی است. وی در عین حال از تدابیر دولت عراق برای عدم آسیب به شهروندان در جریان نبردها برای آزادسازی فلوجه خبر داد.

بنا بر بیانیه دفتر حیدر العبادی وی در جلسه هیات دولت عراق که روز سه شنبه برگزار گردید گفت: دشمن داعشی در فلوجه فروپاشیده است و نیروهای ما به پیروزی قریب الوقوع در این شهر دست خواهند یافت.

العبادی همچنین تصریح کرد که دولت به حفظ سلامت شهروندان در فلوجه اهتمام دارد و تمام اقدامات و تدابیر لازم را برای عدم آسیب به آنها اتخاذ نموده است و با اهتمام به اوضاع انسانی سعی دارد حتی الامکان به زیرساخت های فلوجه آسیبی نرسد.

لازم به ذکر است که حیدر العبادی نخست وزیر عراق پیش از این فرمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه در استان الانبار از لوث داعش را صادر و اعلام کرد که این شهر به زودی به آغوش اهالی خود بازگشته و پرچم عراق بر بالای آن به اهتزاز درخواهد آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار