کد خبر: 787257
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: دو رویکرد مهم در حفاظت از اراضی دنبال می‌شود نخست سامانه ملی ۱۱۳ که در تمام نقاط کشور راه‌اندازی شده و رویکرد دوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.
تسنیم: قباد افشار با بیان اهمیت جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در جامعه، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد از جمله ارکان مهم و اساسی در جامعه بوده که به عنوان نمایندگان افکار عمومی برای تنظیم برنامه‌های دولت و نحوه اداره جامعه تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی مردم در جوامع کنونی حفاظت از محیط‌زیست، منابع آب و خاک و منابع طبیعی کشور است که در این زمینه تعامل دولت و مردم اثرگذار خواهد بود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی باید به امری اجتماعی تبدیل شود چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند این مهم را محقق کند اما اگر به خواست عمومی تبدیل شود سبب تعادل و نظام‌بخشی در نوع رفتار جامعه می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: دو رویکرد مهم در حفاظت از اراضی دنبال می‌شود نخست سامانه ملی 113 که در تمام نقاط کشور راه‌اندازی شده و رویکرد دوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.

افشار با بیان این مطلب اهمیت راه‌اندازی سامانه 113 خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه 113 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه مردم در این زمینه نقش داشته و همه‌جا حضور دارند.

وی بیان کرد: سامانه ملی 113 بستری مناسب برای مشورت با مردم، نقد عملکرد دولت توسط مردم و مهم‌تر از این موارد حفاظت از اراضی کشاورزی است که باید در سطح جامعه نهادینه شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: مردم باید اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی را به عنوان حرکتی اجتماعی تلقی کرده و در زمینه تحقق این مهم تلاش کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
سلام. سامانه 131 نه 113.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار