کد خبر: 787120
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از اعزام۳۴۸ تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار این استان خبر داد.

ذوالفقار عباسی فرد گفت: اعزام این تیم ها در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان به مردم مناطق کم‌برخوردار بوده و توانسته به ۷۵ هزار نفر خدمات‌رسانی شود.

وی با اشاره به اهداف این نهاد در زمینه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات گوناگون به مردم محروم اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ کار و تلاش، افزودن توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، کمک به رفع محرومیت، توسعه عمران و آبادانی روستاها از اهداف بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها اثرات قابل توجهی درزمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته است افزود:

سال گذشته در حوزه خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی 19 هزار و 450 نفر بسیجی در اردوهای جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی، مهندسی، محلات شرکت کردند و حدود 50 هزار نفر روز خدمت ارائه شد.

عباسی فرد با بیان اینکه 699 طرح اقتصاد مقاومتی با 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اجرا شد گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های اقتصاد مقاومتی در قالب بنگاه‌های اقتصادی زود بازده در استان بوشهر اجرای و زمینه اشتغال یک‌هزار نفر فراهم می‌شود.

وی آغاز ساخت یک‌هزار 121 منزل روستایی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، بنیاد مسکن، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر در مدت شش ماه ساخته می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار