کد خبر: 787119
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح دِه گردشگری در این استان خبر داد.

جعفر شاه‌بندری گفت: این طرح با همکاری شورای هماهنگی رفاه به منظور ارائه خدمات بهتر به روستاییان و به منظور بررسی مشکلات روستاییان و عشایر در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.

ویاظهار داشت: در این طرح دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و در شهرهای بالای 20 هزار جمعیت که توسط جهادکشاورزی تأیید شده باشد اجرا می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 108 هزار خانوار کشاورز، روستایی و عشایری در استان وجود دارد، بیان کرد: از مجموع 108 هزار خانوار روستایی و عشایری در استان 22 هزار نفر آن‌ها زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری هستند.

شاه‌بندری با بیان اینکه 22 درصد از جمعیت استان زیرپوشش بیمه روستایی هستند، گفت: سال گذشته 2 هزار و 250 نفر به آمار بیمه شد‌گان روستایی و عشایری افزوده شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمات این صندوق در 9 سطح به متقاضیان ارائه می‌شود، تصریح کرد: حقوق برای بازنشستگی افراد در این صندوق از 300 تا 700 هزار تومان می‌باشد که افراد باید خودشان به دلخواه سطح مورد نظر را انتخاب و براساس انتخاب سطح خدمات بیمه‌ای به آن‌ها حقوق پرداخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار