کد خبر: 787111
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تخصیص تسهيلات ويژه" بهين ياب " به بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی این استان خبر داد.

اسرافيل احمديه گفت: با توجه به مشکلات پیش‌ آمده در واحدهای تولیدی و صنعتی و در راستای عملیاتی شدن "اقتصاد مقاومتی" بسته‌ای تحت عنوان "بهین‌یاب" برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این سامانه خدمات مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت، معدن و تجارت اعم از صدور مجوزها، وضعیت پروژه‌ها و طرح‌ها و معافیت‌های گمرکی در این بخش ارائه می‌شود.

احمديه گفت : تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام باپیشرفت بالای 60 درصد ر راستای اقتصادمقاومتی در این سامانه انجام می‌شود و صنایع کوچک تا سقف یک میلیارد تومان، صنایع متوسط با حداقل پرسنل 50 نفر تا سقف 3 میلیارد تومان و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد تا 2 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به واردات مواد اولیه تولیدات صنایع نساجی به اصفهان ادامه داد: پنبه از موارد اولیه تولیدات نساجی است که با توجه به تولیدات کم این محصول، مجبور به واردات آن هستیم و این واردات سبب افزایش قیمت محصولات نهایی می‌شود.

احمدیه درباره تأمین نخ از استان‌های دیگر نیز گفت : نخ هم از استان‌های دیگر وارد می‌شود زیرا اگر ما نخ قابل رقابت با بازار را داشته باشیم، تعرفه آن بالا می‌رود و در نتیجه قیمت تمام شده آن بالا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار