کد خبر: 787051
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تهیه و تولید 30 عنوان کتاب در سال جاری با محوریت دفاع مقدس در استان خبر داد.

علی واحد در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: تاکنون به همت نویسندگان و با حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بیش از 70 عنوان کتاب را در ارتباط با زندگینامه، خاطرات، شعر و کارهای پژوهشی حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کردیم.

وی با بیان اینکه از این 70 عنوان کتاب، 31 عنوان مربوط به خاطره‌گویی، 12 عنوان زندگینامه شهدا، 18 عنوان شعر، و 9 عنوان نیز کار تحقیقاتی و پژوهشی بوده است، افزود: این حرکت را امسال با قوت و قدرت بیشتر ادامه می‌دهیم.

واحد تصریح کرد: تلاش ما بر این است هچون سال گذشته که 30 عنوان کتاب را چاپ و منتشر کردیم امسال نیز بتوانیم به همین تعداد کتاب را تهیه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

وی بیان کرد: هشت عنوان از این کتاب‌ها آماده رونمایی و چاپ است و مابقی نیز در طی سال جاری آماده شده و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در مورد عملیات احداث یادمان شهدا نیز بیان کرد: استان اردبیل تاکنون میزبان 64 شهید گمنام بوده که این شهدا گمنام در 26 نقاط استان اردبیل خاکسپاری شدند.

واحد افزود: برای این شهدای گمنام سه یادمان در اردبیل و سه یادمان دیگر نیز در پارس‌آباد، خلخال و گرمی تدارک دیده شده است و حدود 9 یادمان نیز در دست احداث است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار