کد خبر: 787044
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از تمایل فعالان اقتصادی مالزی برای سرمایه‌گذاری در بوشهر خبر داد.

عبدالله آورا گفت: در راستای توسعه همکاری اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف با ایران اسلامی فعالان اقتصادی و صنعتی کشور مالزی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی که در جریان بازدید یک هیئت سرمایه گذاری مالزیایی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر سخن می گفت افزو: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی فراهم است .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان این که تولید جعبه‌های حلبی برای بسته بندی مواد غذایی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری هیئت مالزیایی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است افزود:

تولید و تأمین ورق‌های با پوشش قلع از جمله تولیدات این شرکت است که قادر است سالانه افزون بر 200 هزار مگاتن ورقهای با پوشش قلع برای بسته بندی مواد غذایی ، افشانه‌ها، روغن‌های خوراکی و صنعتی، نوشابه ها، رنگ‌ها تولید کند.

آورا از اظهار تمایل فعالان اقتصادی مالزیایی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبردادو تصریح کرد:در راستای توسعه همکاری اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف با ایران اسلامی فعالان اقتصادی و صنعتی کشور مالزی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مشاور و دستیار ویژه هیئت اقتصادی صنعتی مالزی نیز هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر عنوان کرد و افزود: با تبادل نظر و انتقال اطلاعاتی که مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر انجام داد متوجه شدیم که زمینه همکاری‌های مختلف سرمایه گذاری صنعتی و تولیدی در این مجموعه وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار