کد خبر: 787038
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از توافق این دانشگاه با یک شرکت کره جنوبی به عنوان شریک ساخت بیمارستان فوق تخصصی یکهزار تختخوابی در اراک خبر داد.

دکتر حسن طاهراحمدی در ادامه افزود: نخستین همایش فرصت های بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد و تفاخم نامه ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی اراک در حاشیه آن به امضاء رسید.

وی گفت: این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های منتخب علوم پزشکی کشور در حوزه همکاری های عمرانی با شرکای خارجی در حوزه سلامت مطرح شده که فرصتی بکر و موثر برای استان مرکزی است.

دکتر طاهر احمدی بیان کرد: جزئیات این تفاهم نامه و تعهدات طرفین قرار است در نشست های بعدی شرح داده شود.

وی عنوان کرد:اغلب فضاهای درمانی استان مرکزی در بخش دولتی فرسوده است و قدمت بالای 50 سال دارند که پاسخگوی نیازهای این بخش نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین اظهار داشت: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان مرکزی با ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی در اراک موافقت شد که مراحل مطالعات و جانمایی آن انجام شده و اینک با تفاهم شریک کرده ای ، بستر عملیات اجرائی آن قراهم می شود.

استان مرکزی 20 بیمارستان دارد که مدیریت 16 بیمارستان در حوزه دولتی ، سه بیمارستان با تامین اجتماعی و یک بیمارستان با بخش خصوصی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار