کد خبر: 786871
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
تركش‌هاي حضور منصوره حسيني مجري شبكه ماهواره‌اي «من و تو» در جشنواره بين‌الملل فجر همچنان ادامه دارد. ...
حامد مظفري
تركش‌هاي حضور منصوره حسيني مجري شبكه ماهواره‌اي «من و تو» در جشنواره بين‌الملل فجر همچنان ادامه دارد.
بعد از انتشار خبر دستگيري و سپس آزادي اين مجري با قرار وثيقه حالا رضا كيانيان كه مدير كاخ بين‌الملل فجر بود در گفت‌وگويي با «اعتماد» از فضاي پر از نگراني‌اي گفته كه در روز بعد از انتشار خبر حضور اين مجري بر برخي مديران جشنواره سايه افكنده بود. كيانيان مي‌گويد: يك روز من رفتم جشنواره و ديدم يكي از دوستان ما كه كارش بيشتر به بخش روابط عمومي مربوط مي‌شد خيلي نگران و ناراحت است. پرسيدم چه‌ شده؟ گفت خانمي كه گويا در شبكه من و تو كار مي‌كرده به محيط جشنواره آمده و اينجا ديده شده. حالا نوشتند كه چرا او را راه داده‌ايد؟ چگونه بايد بروم و توضيح بدهم.
وي ادامه مي‌دهد: گفتم خب به ما چه مربوط است؟! مگر هركس كه مي‌آيد توي جشنواره به لحاظ سياسي، اجتماعي و خانوادگي بايد او را بررسي كنيم؟ مگر ما نيروي انتظامي هستيم؟ يا مگر وزارت اطلاعات هستيم؟ ما فقط جشنواره‌ايم! به ما ربطي ندارد كي مي‌آيد و كي مي‌رود. هر كسي كه آزاد است در اين كشور تردد كند آزاد است كه به جشنواره هم بيايد.
كيانيان خاطرنشان مي‌سازد: اين يك حق شهروندي است! آن خانم هم اگر آزاد است كه در كشور ايران تردد كند، خب چرا نبايد بتواند اينجا بيايد؟! ارگان‌هاي ديگري هستند كه اين موضوعات را پيگيري مي‌كنند. هر وقت به‌طور مشخص نهادها و ارگان‌هاي مربوطه از ما توضيح خواستند ما حتماً جواب مي‌دهيم. من جواب نمي‌دهم به اين حرف‌ها. چون از اساس اين حرف‌ها قرار است بحث را منحرف كند. وقتي هم بحث منحرف شد هر كسي مي‌تواند هر حرفي بزند. پس بهتر است راجع به اصل مطلب حرف بزنيم. در ماجراي ورود مجري «من و تو» به بين‌الملل فجر گويا مدير كاخ بين‌الملل فجر هم به طور كامل در روند اتفاقات نبوده است. چون از يك طرف برخلاف گفته ايشان كه «هر كس كه مي‌توانسته آزادانه در كشور تردد كند مي‌توانسته آزادانه به بين‌الملل فجر بيايد» قبل از ورود به محوطه اصلي كاخ جشنواره در پرديس چارسو در دو مرحله كارت مهمانان كنترل مي‌شد. از طرف ديگر باز هم برخلاف روايت كيانيان ناراحتي و نگراني برخي مديران بين‌الملل فجر فقط به خاطر حضور مجري موردنظر نبوده بلكه به خاطر انتشار تصويري بوده كه يكي از مديران بين‌الملل فجر در يك قاب روبه‌روي آن مجري در حال خوش و بش ديده مي‌شد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار