کد خبر: 786638
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
سایه روشن سیاست
ديروز محمدجواد ظريف، وزير خارجه ايران مجبور شد يك بار ديگر از پنج به اضافه يك بخواهد كه به برجام «عمل» كنند.
ظريف پس از بيانيه امريكا وسه كشور اروپايي درباره اينكه مانعي بر سر اجراي برجام نيست، گفت: «قدرت‌هاي غربي پس از اجراي توافق هسته‌اي بايد در كنار انتشار بيانيه، اقدامات عملي هم براي گسترش روابط اقتصادي انجام بدهند.»

حقيقتاً بسياري از ايراني‌هاي با غيرت از چانه زدن‌هاي وزير محترم خارجه – كه برخي افراد با احساس‌تر آن را «التماس» مي‌بينند- رگ تعصبشان بيرون مي‌زند. گاهي مي‌خواهيم بگوييم آقاي ظريف ! بي خيال بازي برد – برد برجام ! لطفاً ديگر با اين چانه‌زدن‌ها خسارت را بيشتر نكن. همه دنياي ما كه اين سانتريفيوژها و بساط هسته‌اي نيست. ما ملت ايران، روح  و روان هم داريم و نمي‌توانيم گاهي سمباده «كري» را كه مي‌خواهد براي نوه‌هايش از تسليم تو سخن بگويد، تحمل كنيم و گاهي مته چانه زدن‌هاي تيم هسته‌اي ايران را.

در نهج الفصاحه از پيامبر اكرم (ص) روايتي آمده است كه ما را به ياد دستاوردهاي برجام مي‌اندازد: «پنج چيز از مصايب دنياست، مرگ دوست و تلف شدن مال و سرزنش دشمنان و ترك دانش و زن بد.» اگر شهادت دانشمندان هسته‌اي را مرگ دوست و متوقف شدن پروژه‌هاي چند ميليارد دلاري هسته‌اي را تلف شدن مال بدانيم و پيام‌هاي گاه و بيگاه كري و دوستان را سرزنش دشمن و بيكارشدن مهندسان هسته‌اي را ترك دانش فرض كنيم، از ميان پنج مصيبت دنيا با «عواقب برجام» به چهارتايش رسيده‌ايم و فقط «زن بد» باقي مانده است ! که آن هم شاید با روی کارآمدن هیلاری کلینتون که از مخالفان برجام است، تکمیل شود!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
دیوث سیاسی یعنی همین
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
همه دنیای ما این سانتیفیوزها وبساط هسته ای وحق مسلم ما بود یک مرتبه اب رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار