کد خبر: 786468
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
بلیت‌های نمایش «بیگانه» روز یک‌شنبه، دوم خردادماه به مناسبت تقارن با نیمه شعبان، با 20 درصد تخفیف برای عموم و 50 درصد تخفیف برای دانشجویان عرضه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه‌ای نمایش، بلیت های نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه، در روز یک‌شنبه دوم خرداد، به مناسبت نیمه شعبان با 20 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌شود.

همچنین در این روز دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، از تخفیف 50درصدی برخوردار شوند. اجرای این نمایش که نخستین نسخه تئاتری از رمان تاثیرگذار آلبر کامو در ایران به حساب می‌آید، از روز پنجشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده است و تا سی‌ام خرداد ادامه خواهد داشت.
آلبر کامو در مقدمه‌ای بر رمان «بیگانه» می‌نویسد: «دیرگاهی است که من رمان «بیگانه» را در یک جمله که گمان نمی‌کنم زیاد خلاف عرف باشد، خلاصه کرده‌ام: «در جامعهٔ ما هر کس که در تدفین مادر نگرید، خطر اعدام تهدیدش می‌کند.» منظور این است که فقط بگویم قهرمان داستان از آن رو محکوم به اعدام شد که در بازی معهود مشارکت نداشت. در این معنی از جامعه خود بیگانه است و از متن برکنار؛ در پیرامون زندگی شخصی، تنها و در جستجوی لذت‌های تن سرگردان. از این رو خوانندگان او را خودباخته‌ای یافته‌اند دستخوش امواج.»
نمایش «بیگانه» بر اساس رمانی به همین نام، اثر آلبر کامو نوشته شده است و مسعود دلخواه، کارگردان این اثر نمایشی، آن را برای اجرا بر صحنه تئاتر، آماده کرده است. این نمایش نخستین اقتباس از «بیگانه» در ایران است.
مسعود دلخواه پیش از این، دو اثر «سوء‌تفاهم» و «عادل‌ها» از آلبرکامو را در آمریکا اجرا کرده بود و «بیگانه» سومین تجربه این کارگردان با متون آلبر کامو است.
«بیگانه» از پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 با بازی رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمدمهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره‌دوست، شفق خانی، علی دولت‌یاری و شیوا بیرانوند در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.
دیگر عوامل این نمایش که کارگردان را یاری می دهند عبارت  از: دستیار کارگردان: علی صادقی‌خواه، طراح صحنه و لباس: فاطمه زعفرانی، طراح گریم، سارا اسکندری، موسیقی: رضا قانعی و مهسا مشعشعی، منشی صحنه: فاطمه علی‌حسینی، مدیر صحنه: فرشید ترابی، صحنه یاران: علی دولتیاری، ابوالفضل قادری و داریوش بابایی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن، عکاس: مجید نیک‌نفس و مدیر روابط عمومی :امیر پارسائیان مهر  هستند.
علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/store/biganeh2  مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار