کد خبر: 786361
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
رئیس‌جمهوری در سفری یک‌روزه به قم با مراجع عظام تقلید دیدار کرد
رئيس‌جمهور صبح جمعه به منظور زيارت حرم مطهر کريمه اهل بيت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و ديدار با مراجع عظام تقليد وارد استان قم شد‌.
روحاني که همچون سفر سمنان، ترجيح داده بود از قطار براي عزيمت به مقصد خود استفاده کند، در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استان قم قرار گرفت و پس از آن براي ديدار با مراجع به بيت آنان رفت. ديدارهايي که در آن محور مهم تمام تأکيدات مراجع به رئيس‌جمهور حل مشکل اشتغال و معيشت عمومي بود. مشکلاتي که مهم‌ترين مسائل مبتلا به جامعه است و روحاني رفع اين مشکلات را جزو شعارهاي تبليغاتي خود در انتخابات رياست جمهوري قرار داده بود؛ روندي که در ادامه به برجام پيوند خورد و دولتي‌ها رفع اين مشکلات را منوط به امضاي توافق برجام عنوان مي‌کردند اما پس از به ثمر نشستن برجام نيز گشايشي در اين موضوع ايجاد نشد تا مراجع و علماي قم در ديدار خود با رئيس‌جمهور بر رفع اين مشکلات تأکيد کنند.

رئيس‌جمهور در ابتداي حضور خود در قم به بيت حضرت آيت‌الله‌العظمي مکارم‌شيرازي رفت؛ جايي که آيت‌الله مکارم‌‌شيرازي به قدرداني از تلاش‌هاي دولت يازدهم براي اعتلاي ايران اسلامي پرداخت و تصريح کرد: دولت براي بهبود وضعيت کشور و رسيدگي به وضعيت محرومان و اقشار ضعيف جامعه اقدامات زيادي انجام داده و در اين مسير به موفقيت‌هاي خوبي نيز دست يافته است که بايد با عزم بيشتر و حمايت همگان ادامه يابد.

مرجع عاليقدر جهان تشيع خطاب به حجت‌الاسلام روحاني افزود: شما رئيس‌جمهوري موفق هستيد و با وجود همه مشکلاتي که بخشي از آن ميراث گذشته و بخش ديگر نيز شيطنت اجانب و بيگانگان است، به تلاش‌هاي خود براي ساختن کشور ادامه مي‌دهيد.

ايشان با تأکيد بر اينکه «نبايد انتظار داشت که مشکلات يک شبه حل شود»، گفتند: براي رفع اين مشکلات زحمات زيادي متقبل شده‌ايد و بحمدالله موفقيت‌هاي خوبي نيز نصيب دولت شده است که بايد با جديت بيشتر براي خدمت به مردم و به ويژه محرومان ادامه يابد.

حضرت‌‌ آيت‌الله‌العظمي مکارم‌شيرازي با تأکيد بر ضرورت تقويت وحدت در جامعه عنوان کردند: برخي با ايراد گرفتن‌هاي بدون توجه به امکانات و حتي ارائه يک پيشنهاد براي رفع مشکلات، به دنبال مأيوس کردن مردم هستند و اين در حالي است که انتقاد کردن صرف، و بدون ارائه پيشنهاد، عادلانه و منصفانه نيست.

ايشان در همين ارتباط ضرورت پرهيز از جناح‌گرايي و توجه به منافع ملي را خاطرنشان ساختند و گفتند: متأسفانه برخي هنوز جناحي فکر مي‌کنند که معناي آن، فدا کردن منافع ملي به پاي منافع جناحي است؛ حرکتي که همگان به شدت بايد از آن پرهيز کنند.

اين مرجع عاليقدر جهان تشيع در ادامه با ارائه رهنمودهايي در حوزه‌هاي اقتصادي و فرهنگي اظهار داشتند: بيکاري يکي از معضلات اساسي جامعه امروز است و دولت بايد با اطلاع‌رساني بيشتر، دستاوردهاي خود را در اين حوزه براي مردم تشريح کند و براي حل قطعي مشکل اشتغال، همچنان اهتمام داشته باشد.

حضرت‌‌ آيت‌الله‌العظمي مکارم‌شيرازي در ادامه، توزيع نامناسب يارانه‌ها را يک معضل براي اقتصاد کشور دانستند و با تأکيد بر ضرورت عزمي راسخ براي رفع اين معضل، افزودند: در حالي که کشور براي پيشبرد طرح‌هاي مرتبط با توليد و آباداني و اشتغال به شدت نيازمند سرمايه است، مشکل بزرگ توزيع يارانه به صورت عمومي بايد حل شود.

رئيس‌جمهوري نيز در اين ديدار، برقراري آرامش در بازار اقتصادي کشور، کاستن از نرخ تورم و رشد يک درصدي در سال ۹۴ به‌رغم کاهش بهاي نفت را، از جمله دستاوردهاي دولت برشمرد و تأکيد کرد: تمام تلاش دولت يازدهم رسيدن به نرخ رشد ۵ درصدي در سال‌جاري است.
    
اهتمام دولت براي رونق اقتصادي
رئيس‌جمهوري همچنين در ديدار با حضرت آيت‌الله‌العظمي صافي‌گلپايگاني بر اهتمام و جديت دولت براي تلاش در راستاي رونق اقتصادي، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تأکيد کرد.
حسن روحاني در ادامه سفر خود به قم، با حضور در بيت حضرت آيت‌الله‌العظمي صافي‌گلپايگاني در قم، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ميلاد حضرت ولي‌عصر(عج) به اين مرجع عاليقدر جهان تشيع، گزارشي از اقدامات دولت تدبير و اميد در زمينه رفع مشکلات اقتصادي و اداره کشور در شرايط دشوار دوران تحريم و کاهش شديد قيمت نفت در سال ٩٤ ارائه کرد.

رئيس‌جمهوري با بيان اينکه خوشبختانه در سال‌جاري با ايجاد فرصت‌ها و فضاي مناسب براي توسعه روابط خارجي، بيش از هر زمان به بهبود شرايط اقتصادي کشور اميدواريم گفت: فراتر از تلاش‌هاي دولت، دستيابي به شرايط خوب اقتصادي و فرهنگي نيازمند وحدت، اتحاد و همدلي عمومي در کشور است.

حضرت آيت‌الله‌العظمي صافي‌گلپايگاني نيز در اين ديدار با تبريک اعياد شعبانيه و ميلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) به رئيس‌جمهوري و آرزوي توفيق براي دولتمردان در مسير خدمت به مردم و تعالي کشور افزودند: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌هاي دولت و حسن تدبير رئيس‌جمهوري، مردم نسبت به بهبود شرايط بسيار اميدوارتر از گذشته شده‌اند و مطمئناً با تلاش بيشتر و تدبير شما، مشکلات برطرف خواهد شد. ايشان با اشاره به لزوم مراقبت از رعايت قوانين شرعي و حفظ احکام اسلام در مناسبات سياسي و اجتماعي در کشور، بر ضرورت ادامه سياست‌هايي که به ثبات، آرامش و امنيت مردم منطقه به ويژه در سوريه، عراق و يمن منجر مي‌شود، تأکيد کردند.

آيت‌الله‌العظمي صافي‌گلپايگاني توسعه روابط با ديگر کشورها را ضروري و مهم برشمردند و خاطرنشان کردند: بايد در مجامع بين‌المللي حضور و مشارکتي فعال داشته باشيم و به گونه‌اي پيش برويم که مردم به توسعه روابط با دنيا اميدوارتر باشند و ما و ديگران از اين ارتباط بهره ببريم.
ايشان همچنين با تأکيد بر لزوم عدم اختلاف و تفرقه و رعايت اتحاد و همدلي در کشور براي پيشبرد امور افزودند: حفظ اين روحيه اميدواري در مردم حائز اهميت است و مطمئن هستيم که مشکلات با حسن تدبير جنابعالي برطرف خواهد شد و همواره دعاگوي رئيس‌جمهوري و مسئولان هستم.
   
تأکيد بر رفع مشکل اشتغال و ازدواج جوانان
رئيس‌جمهور در سومين ديدار خود با مراجع در شهر قم، به بيت حضرت آيت‌الله‌العظمي وحيد خراساني رفت و اين مرجع در ديدار رئيس‌جمهوري، ضمن آرزوي توفيق براي دولت در مسير خدمت بيشتر به مردم و حل مسائل کشور، گفتند: بايد در انجام تمام امور به دستورات قرآن عمل کنيم و شما و دولت نيز با توکل به خداوند متعال و توسل به سيره اهل بيت(ع) بر همه مشکلات فائق خواهيد آمد.
اين مرجع عاليقدر جهان تشيع، همچنين با تبريک ميلاد مسعود حضرت صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشتند: در مسائل داخلي بايد مسئوليت‌ها را براساس امانت و تخصص واگذار کرد و در ارتباط با کشورهاي جهان نيز با زبان نرم و خوش سخن بگوييم و بتوانيم تعاملي سازنده با آنها داشته باشيم.
 حضرت آيت‌الله‌العظمي وحيد خراساني همچنين بر ضرورت تلاش بيشتر مسئولان کشور براي رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تأکيد کردند.

 رئيس‌جمهوري نيز در اين ديدار با اشاره به تلاش و برنامه‌ريزي دولت يازدهم براي ايجاد رونق اقتصادي و اشتغال پايدار براي جوانان کشور تأکيد کرد: رسيدگي و توجه به بهبود شرايط زندگي مردم اصلي‌ترين اولويت دولت تدبير و اميد است. 

روحاني در اين ديدار با بيان اينکه ديدار با علما و مراجع عظام تقليد همواره رهاورد و توشه خوبي براي دولتمردان در ادامه مسير خدمت به مردم داشته است، افزود: با تلاش دولت، امروز فضا و فرصت خوبي براي فعاليت اقتصادي و تعامل با کشورهاي خارجي فراهم شده و ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري گسترده‌اي نيز در استان‌هاي کشور براي توسعه توليد و اشتغال ايجاد شده است.
 رئيس‌جمهوري همچنين ضمن ارائه گزارشي از عملکرد دولت در حوزه‌هاي مختلف ادامه داد: دولت در سال ٩٤ با وجود شرايط نامناسب اقتصاد جهاني و کاهش شديد قيمت نفت توانست بدون استقراض کشور را اداره کند.

رئیس‌جمهور همچنین عصر دیروز با حضرات آیات عظام جعفر سبحانی، علوی گرگانی، موسوی اردبیلی، شبیری زنجانی و جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
0
بسم الله الرحمن الرحیم
اصل اسلام و دغدغه ملت
" تبعیت "
با سلام و نهایت احترام خدمت آقایان و مسئولین محترم نظام جمهوری اسلامی ایران
همانگونه که خود مستحضرید ، دین مبین اسلام ، بر پایه ولایت استوار بوده و اتحاد و یگانگی و یکرنگی ، رمز پیروزی آن می باشد .
تبعیت از ولایت در اسلام بقدری مهم است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن پرداخته و بحث جانشینی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را به آن حضرت امر فرموده که بصورت علنی و رسمی در روز غدیر به اجرا در آورند و حضرت را توبیخ نموده است که : "ای رسول ما : اگر امر اعلان ولایت و امامت ، که همان جانشینی علی ابن ابیطالب علیه السلام و یازده فرزندش را به اجرا در نیاوری ، تمام زحمات 23 ساله ات بر باد رفته و رسالت خدا را تبلیغ نکرده ای"
حال با این اندک توضیح به اصل مطلب می بردازیم و آن اینکه :
در اسلام ، هر فرد مسلمان باید تابع محض خدا(که همان جایگاه رسول خداست) ، یا ولی خدا که رسول الله است ، یا ائمه معصومین که جانشینان رسول خدا هستند و بعد از رسول الله بر مومنین ولایت دارند ، یا تابع نماینده تام الاختیار ولی خدا که در زمان غیبت امام معصوم اتفاق می افتد باشند .
لذا در موقعیت زمانی فعلی که ما در آن قرار داریم ؛ تبعیت محض از ولی فقیه زمان ، که همان نماینده تام الاختیار امام معصوم است ؛ بر ما فرض و واجب است .
با توجه به مسائل پیش آمده برای کشور ایران در این برهه از زمان ، که تهدیداتی را نیز بدنبال دارد ؛ بر همه و همه فرض و واجب است که از ولی فقیه زمانمان ، یعنی امام خامنه ای اطاعت محض داشته ، و با وحدت کلمه و یکدلی ، دست در دست هم ، سعی در اجرائی نمودن فرامین و منویات ایشان را داشته باشیم .
در این زمینه باید بازبینی مجدد در خود و نفوس خود داشته باشیم و بصورت جهادی ، همانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز


اوائل بعد از پیروزی انقلاب ، در جهت حفظ انقلاب و همه ارزشهای بدست آمده در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ، گامی بلند و اساسی در جهت "تشکیل دولت اسلامی" را بر داریم ؛ که بنا بفرموده ایشان "تا وقتی مرحله تشکیل دولت اسلامی بطور کامل محقق نشده ؛ نوبت به تشکیل جامعه اسلامی نمی رسد" ، پس برای رسیدن به این مرحله سرنوشت ساز نیاز است عموم ملت ، بخصوص مسئولان و دست اندر کاران نظام اسلامی ، با تبعیت محض از ولایت فقیه ، حرکتی جهادی و جهاد با نفس را در خود ایجاد و پیاده نمائیم .

در اینجا بد نیست که به مواردی در خصوص مسائل روز که مربوط به قوه مجریه است بپردازیم :
اولا : مذاکرات بنا به اظهارات مقام معظم رهبری ، " فقط در زمینه هسته ای است و ما در هیچ زمینه دیگری با طرف مقابل مذاکره ای نداریم " .
که متاسفانه قوه مجریه ؛ همه امورات کشور ، بخصوص در زمینه اقتصادی را به مذاکرات و نتیجه آن تحت عنوان "برجام" گره زده است که این امر از نظر قانونی و رعایت سلسله مراتب ؛ نقض قانون فاحش است که همه دست اندرکاران و در راس آن رئیس جمهور محترم باید به ملت پاسخگو باشند .
ثانیا : یکی از موارد ؛ از کوه مواردی که باید به آن پرداخته شود ، بحث اجرائی نمودن( 9 ) ماده از شروطی است که مقام معظم رهبری در جهت اجرائی شدن برجام به آن پرداخته اند و تصریح فرمودند که با توجه به اینکه یکسری تعهدات روی کاغذ بین دوطرف ایجاد شده است که برای هیچ طرف ارزشی ندارد تا اینکه در مقام عمل ؛ اقدامی صورت پذیرد ، ابتدا طرف مقابل باید کاری انجام دهد و در عمل به تعهد ؛ ایران از آنها موردی را دریافت نماید ؛ آنگاه ما در مقام عمل برآئیم .
متاسفانه این امر رهبری که بصورت کتبی به دستگاه اجرائی ابلاغ گردید ؛ نه آنکه اجرا نشد ، بلکه با کمال تاسف به آن نهایت بی توجهی ، که حاکی از پشت کردن به اوامر رهبری نظام است ، صورت گرفت .
ثالثا : جناب روحانی !
شما در فرمایشاتتان در جمع کارگران چنین مطالبی را مطرح نمودید که :
" امروز با تلاش دیپلمات‌های کشورمان سد بزرگی از پیش پای ملت و کارگران برداشته شده و برجام راه را برای حرکت به سمت تعالی ملت ایران باز کرده است ، زمانی که می‌گفتیم می‌توان در پای میز مذاکرات مشکلات را حل کرد، " بددل‌ها "
عنوان می‌کردند که این کار امکان‌پذیر نیست و روزی که می‌خواستیم با 6 قدرت جهانی به توافق برسیم، باز هم بدبین‌ها و بدگمان‌ها گفتند که درست است که به توافق رسیدید، اما قابل اجرا نیست و آن روزی که به روز اجرا و برجام رسیدیم، باز هم همان‌ها چنین گفتند که آنان به آنچه به شما وعده داده‌اند، عمل نخواهند کرد و شما در این مذاکرات به موفقیت نرسیدید"
آقای روحانی در اینجا بد نیست واکاوی در ارتباط با موارد فوق داشته باشیم و آن اینکه :
ا- شما فرمودید: سد بزرگی از پیش پای ملت و کارگران برداشته شده و" برجام" راه را برای حرکت به سمت تعالی ملت ایران باز کرده است ؛
لطف نموده اگر جسارت نیست ، با نهایت بی طرفی و بدور از هر گونه حاشیه و جنجالی ، با نهایت صداقت و امانت ، با ادله محکم و مستندات لازم و با شفافیت تمام بفرمائید که : کدام سد بزرگ از پیش پای ملت وکارگران برداشته شده است که قابل رویت در هیچ زمینه ای نیست؟!!!!
بنا بفرموده رهبرمعظم انقلاب در "میدان عمل" باید ملت مشاهده کند ، نه در محاورات و بازی با الفاظ و توافقات کاغذی وجلسات و....
2- شمافرمودید : "زمانی که می‌گفتیم می‌توان در پای میز مذاکرات مشکلات را حل کرد، " بددل‌ها " عنوان می‌کردند که این کار امکان‌پذیر نیست و روزی که می‌خواستیم با 6 قدرت جهانی به توافق برسیم، باز هم بدبین‌ها و بدگمان‌ها گفتند که درست است که به توافق رسیدید، اما قابل اجرا نیست و آن روزی که به روز اجرا و برجام رسیدیم، باز هم همان‌ها چنین گفتند که آنان به آنچه به شما وعده داده‌اند، عمل نخواهند کرد و شما در این مذاکرات به موفقیت نرسیدید" ؛ لطف نموده "بد دل ها" و" بدبین ها" و "بدگمان ها" را بطور مشخص و شفاف بیان دارید که چه کسانی هستند که ما نمی شناسیم و شما آنها را می شناسید؟؟؟!!!
فرمودید "مذاکره" ؛ بفرمائید تعریفتان از مذاکره چیست و چه نگاهی به مذاکره دارید؟ تا این مطلب روشن شود
اگر مذاکره طرفین به معنای این است که دو طرف بر سر یکسری مسائل با هم گفتگو می کنند تا به نتیجه ای واحد که به نفع
دو طرف باشد و حقوق هر دو طرف با نهایت راستی و درستی و صداقت ، با همه ابعادش رعایت شود و در نهایت ، هر دو طرف بصورت مساوی بهره مند شوند ؛ این هم نه بر روی کاغذ ؛ بلکه در مقام و میدان عمل ؛ بدور از هرگونه بد عهدی و تخلف ؛ بله ، این مذاکره است .
اما اینکه طرف مقابل بصورت یکجانبه ؛ هر چه که می خواهد بگوید و هر چه میخواهد بنویسد و هر چه می خواهد تحمیل کند و...؛ و اینطرف با نهایت سستی و پستی آن را بپذیرد ؛ آیا این در قاموس شما مذاکره است !!!؟
و اما رهبر انقلاب با همه خوش بینی که به اقدامات شما و تیم مذاکره کننده اتان در طول برگزاری باصطلاح مذاکرات داشتند؛
و با نهایت صبر و بردباری و درایت و خویشتن داری ؛ و از همه مهم تر با نهایت پشتیبانی از تیم مذاکره کننده ، که در بیانات گهربار ایشان برای همه عالم آشکار است ؛ در انتها که به زعم شما ، سند توافقنامه را پس از کلی دردسر و چانه زنی ها و التماسها از طرف مقابل دریافت داشتید و.... پس از چندی این سند را در اختیار مقام عظمای ولایت ؛ (با نهایت کراهت) قرار دادید ؛ و حضرت آقا نظرات حکیمانه خود را در ذیل آن مرقوم داشتند "که همان( 9 ) شرط اساسی برای اجرائی شدن برجام" بود و به منزله ابلاغیه ای رسمی قلمداد می شد ؛ را چرا اجرائی ننمودید ؟؟؟ و هنوز مرکب قلم مقام معظم رهبری روی کاغذ نخشکیده بود که شما ؛ بله خود شما ، در یک یا دو روز بعد از آن این مطلب را رسانه ای کردید که : برجام اجرائی شد ؛ ما برجام را اجرائی کردیم ؛ و.... !!!؟؟؟؟؟ آقای رئیس جمهور منتخب مردم ؛ آیا این دهن کجی به امر ولی فقیه و رهبر یک جامعه آگاه و مستقل و مقتدر و سربلند و دین دار در تمام زمینه ها در طول تاریخ نیست؟!!! آیا این پشت کردن به قانون و بخصوص قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی که ستون فقرات آن محسوب می شود نیست !!؟؟؟
3- در ادامه شما تصریح کردید: چرا کار یک ملت بزرگ را کوچک می‌شمارید؟ این کار بزرگی که انجام شد، کار دولت نیست، بلکه کار یک ملت بزرگ، قدرتمند و مقاوم است و کاری است که توسط همه مردم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب انجام شده است ؛
آقای رئیس جمهور ؛ شما که ملت را ، ملت بزرگ می شمرید ؛ آیا به این مطلب نرسیده اید که کار یک ملت بزرگ ؛ آن هم ملت ایران که در نجابت ، زبانزد خاص وعام است ؛ را کارگزارانی باید انجام دهند که خود یک ملت باشند تا بتوانند کار ملت را بزرگ بشمارند و در دیدهایشان ، آنچنان دیدی داشته باشند که از دید مردم به مراتب بزرگتر باشد ، نه به مراتب کوچکتر ؛ شما ملت را ملت قدرتمند و مقاوم دانستید که این کلمات حق این ملت است ؛ اما آیا نمی دانید که حفظ این حقوق را باید کسانی عهده دار شوند که خود ، از آنها به مراتب بالاتر و شریف تر و مقتدر تر باشند ؛ نه اینکه ضعیف تر و ناتوان تر!؟
4 – آقای روحانی شما با اشاره به نتایج برجام در مقام عمل، خاطر نشان کردید: “اگر صادرات نفت از یک میلیون و 200 هزار بشکه به 2 میلیون و 300 هزار بشکه رسیده می‌گویند این که چیزی نیست و زمانی که می‌گوییم در سایه برجام در نقل و انتقال پول، گشایشی حاصل شده ، باز هم آن را ناچیز می‌شمارند و در جای دیگر وقتی می‌گوییم که امروز در سایه برجام به جای اینکه کشتی‌های بزرگ در ساحل کشور همسایه پهلو بگیرند و کالاها با قایق و لنج با هزینه 700 دلار اضافه برای هرکانتینر به ساحل کشورمان حمل شوند، مستقیما در بنادر خودمان پهلو می گیرند، باز هم می‌گویند که 700 دلار چیزی نیست و ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم، چرا زندگی خوب! ما را برهم زدید؟”
در خصوص خام فروشی ، بخصوص سرمایه عظیم الهی و اموال بیت المال ؛ مگر مقام معظم رهبری اخیرا دربیانات خود به همگان ، بخصوص قوه مجریه ، هشدار ندادند که از این کار پرهیز شود و به" اقتصاد مقاومتی "روی آورید؟ چرا شما دقیقا 180 درجه برخلاف اوامر ایشان در حرکتید و از آن تاریخ به بعد ، هر روز بر" فروش نفت خام" می افزائید!؟!؟
و درخصوص نقل و انتقال پولی ، آیا این بد عهدی های طرف مقابل در نظام بانکداری با ایران و تحریم های مجدد و دوصدچندان را برای خود و باصطلاح "برجام" را پیروزی میدانید ؛ و اینکه منتقدان خود به باد .... میگیرد ؛ آیا این حق است؟؟؟!
پس در خصوص دزدی (2) میلیاردی طرف مقابل از اموال بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران چه نظری و راهکاری دارید؟!
آیا در خصوص پهلوگیری کشتی های بزرگ در ساحل کشورهای همسایه و جابجائی کانتینرها به ساحل کشورمان ، همان بحث "قاچاق کالا ، که در فرمایشات مقام معظم رهبری آمد" ؛ فکر نمی کنید یا احتمال نمی دهید این کانتنیرها ، همان کالاهای قاچاق باشند که از این پس بصورت مستقیم و بدون دردسر برای صاحبان آنها ، در ساحل کشورمان بارانداز و تخلیه می شوند؟!
اسم این حرکت را چه می گذارید ؟؟ آیا این اطاعت از رهبری است !؟! آیا این نوع برخورد با مسائل ، قانون گرایی و عمل به قانون است !؟؟؟! یک فردی که در لباس رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم ، خود را خادم ملت میداند ؛ آیا این نوع برخورد با ولی فقیه زمان و مسائل ، تبغیت از رسول الله است یا.....؟!!!
باز هم به شما هشدار می دهیم که تا دیر نشده است به دامن ملت و رهبری و اصل خویش برگردید که به نفع شما و کابینه شما ، در دنیا و آخرت خواهد بود .
الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا .
یارب مددی که بی پناهیم همه
از بهر "طمع" ، غرق گناهیم همه
امید که دعای خیر مولا و سرورمان حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه در حق ما مستجاب شده ، تا بتوانیم این بار مسئولیت سنگین را به درستی هر چه تمام تر به سرمنزل مقصود برسانیم و زمینه ساز دولت کریمه حق و ظهور آن منجی عالم بشریت باشیم . انشاءالله

آقایان علما و مراجع معظم ظاهرا آن تناقضاتی که در اعمال ، رفتار ، کردار ، تصمیم گیری ها و... با مقام معظم رهبری بصورت علنی دارند ، را نمی بینند !!!
موضع گیری های آقای روحانی در مقابل رهبری که نمونه هایی از آن در اینجا آورده شده ؛ آیا این امور غیر از از این است ؟؟؟
این واقعیات را چگونه انکار کنیم؟؟!!!
مگر اطاعت از ولی فقیه زمان امری واجب بر هر مسلم و مسلمه و مومن و مومنه ای نیست و این اطاعت ؛ اطاعت از ولی امر مسلمین جهان بقیة الله الاعظم نیست ؟!
اگر غیر از این است حضرات ما را ارشاد و راهنمایی فرمایند که به کج راهه نرویم . والا در سرای دیگر چه پاسخی خواهند داشت!!!!؟؟؟
یا علی مددی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
احمدی نژاد با 11 روز قهر وخانه نشینی و.. نشان داد چقدر به ولایت اعتقاد دارد .شما گیر به روحانی می دهید .روحانی با همین وعده ها رای آورد وخیانت به وعده هم گناه بزرگی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
خيانت به وعده . گناه بزرگي است ؟!

جناب ضد الخيانت !!!
حالا كه اينقدر با خيانت مخالفيد
لطفي نموده و به اين جناب مستر حقوقدان بفرمائيد كه آن وعده حل مشكلات معيشتي مردم در 100 روزه اول كه هنوز پس از 1100 روز به آن عمل نكرده است و آن را حواله به روز قيامت مي دهد . عمل كند و ......... !!!
زياده مطلبي نيست جز ضديت شما با خيانت در وعده ها !!!

ههههههههههههههههههه
24 خردادي
| United States
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
در جواب 12:04
وعد را اشتباهي شنيدي توهم زدي با كدام مغز باور كردي كه در صد روز گند دولت ناپاك قابل جمع كردن هست . گفت برنامه خواهد داد وتا حدود زيادي هم موفق شده
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
2
1
با عرض پوزش محضر آیت الله العظمی مکارم شیرازی ، دولت نه تنها کاری اساسی برای رفع بیکاری ننموده بلکه طی عمر این دولت هر 5 دقیقه یک ایرانی بیکار شده است ! در تایید فرمایشات حضرتعالی در خصوص توزیع یارانه باید از دولت محترم سوال شود چرا مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع یارانه ثروتمندان را اجرا نمی کند ؟ آیا از آقای روحانی سوال کردید چرا در مقابل نقض عهد آمریکا اقدامی متقابل و متناسب با آن انجام نمی دهد ؟
کاش آقای روحانی یکی از مزایا و منافع آفتاب تابانش (برجام) را با ذکر مصداق خدمت مراجع بزرگوار مطرح می کرد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
دسته گل دولت پاک را به این دولت نچسبان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
از نظر مافيا و زباله هايش .
دادن مبلغ 45 هزار تومان به مردم مستضعف . دسته گل و خيانت است
ولي پرداخت حقوقهاي بالاي 100 ميليون به روساي شش در چهار دولت خودش . تدبير و اعتدال مي باشد !!!

اي لعنت خدا بر كساني كه منصف نيستند !!!
آمين
24 خردادي
| United States
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
در جواب 12:07
دولت هاي قبل به نان پنير شكر وبرق گاز وبنزين و....... يارانه غير مستقيم مي دادند وتورم هم كم بود با يارانه چندغاز دولت پاكتان همه چيز دههههها برابر شد وچند برابرش از جيب ديگر ملت گرفته شد يك نان 100 توماني شد 500 تومان وبرق گاز وبنزين دهها برابر گران شد .كدام خدمت !!!!!!!!!!!!!!!؟ اين بزرگترين خيانت از اول تاريخ تا حالا به ملت ايران هست
ناشناس
|
Romania
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
4
اقتصاد معیوب وناتوان و رکود وتورم و بیکاری بواسطه فساد می باشد یعنی بواسطه انحصار و قاچاق و زمین خواری و دزدی و0000 است . این فساد را هم یک مامور گمرک یا مسئول فلان پاسگاه و کارمندان فلان اداره نمی تواند انجام دهد . این فساد ها با همکاری مدیران سطح بالا که همه عامل وجاسوس خارجی هستند. انجام شده ومی شود . لذا همه این مفاسد علاوه بر اختلال مالی وفقر ملت وبهم زدن روند اقتصاد یک مسئله بسیار مهم امنیتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
بالاخره دولتي كه مديرانش . حقوقهاي بالاي صد ميليوني دارند
ولي از دادن يارانه 45 هزار توماني به مردم فقير . ناله مي كنند
جزو دولت پاك اند يا ناپاك ؟!!!
مرزنشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
2
0
رهبر درفرمایشاتش فرمودند متاسفانه به جند نفر مرزنشین گیر میدن وکالاهای که باکو ل برپشت خودشان از مرزمیارن به کشور مصادره می نمایند بجای درامد اندک این قشر محروم لازم است جلوی درشت قاچاقچیان گرفته شده ازمبادی بندر واسکله ها درمالاء عام وارد میکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار