کد خبر: 784677
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
در درس خارج فقه مطرح شد
آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در واکنش به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت گفت منتظر بودم که ببینم آیا اعتراضی می‌شود یا خیر؟ تا اینکه شنیدیم پدرش اعتراض ملایمی داشته است.

جوان آنلاين: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است و جای شکرش باقی است ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.

وی با بیان اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد:‌ تقویت دشمنان اسلام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد. با این فرقه ضاله نه فقط به دلیل دشمنی با اسلام بلکه به این دلیل که آنها عوامل آمریکا و اسرائیل هستند، مخالف هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مراکز فرقه بهائیت در آمریکا و انگلیس است گفت: در تاریخ حیات منفور این فرقه، دشمنان اسلام از آنها به عنوان یکی از ابزارها استفاده کرده‌اند.

آیت‌الله مکار‌م‌شیرازی خاطرنشان کرد: ممکن است چنین اقداماتی با این هدف باشد که آنها به رسمیت شناخته شوند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
فائزه هاشمی باید محاکمه شده و در ملاء عام به مجازات شرعی و قانونی خود برسد . و نیز طرف مقابل او نیز ، یعنی فرد بهائی باید به سزای اعمال خود برسد تا درس عبرتی برای دیگران در جامعه باشد .
یا حق .
مهدی رنجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
دیدار با انسان جرم تلقی می شود. درست است این فرقه خوب نیست. ولی یک دیدار ساده که جرم تلقی نمی شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
واقعاریشه درفتنه 88 است . موضع ریاست جمهورومجلس که تقریباروشنه این ازقوه اجرائیه ومقننه می مونه قوه قضائیه که تاییدرئیسش به عهده مقام معظم رهبری است ازاین طرف فائزه خانم تشریف می برندپیش سران بهائیت وازطرف دیگراگرپدرشان رئیس مجلس خبرگان شوندیعنی تنها جایی که می تواند بارهبری بحث کند ، وزن سیاسیشان بالامی رود همه می گوینددختررئیس مجلس خبرگان رفته پیش بهائیا به این ترتیب به فکرخودشان آرام ونرم سه قوه وزبانم لال رهبر ی را یعنی استقلال وآزادی وجمهوری اسلامی رابه دست نشاندگان غرب می دهند اماذهی خیال باطل خداراشکرکه انتخاب آیت الله جنتی برای ریاست خبرگان نشان دادکه ولایتیان باتمام وجودمراقب انقلاب واسلام هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار