کد خبر: 784499
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
فائزه: كار بدي نكردم و پشيمان نيستم
هاشمي‌رفسنجاني که این‌روزها سرگرم سفرهای خبرگانی خویش است، در برابر انحراف آشكار فرزندش در تأیید ملاقات با بهائیان در سخنانی نه چندان محکم اقرار کرد که « فائزه اشتباه بدي كرده و بايد جبران كند.»
هاشمي‌رفسنجاني در جواب سؤال روزنامه جمهوري اسلامي پيرامون ديدار دخترش، فائزه هاشمي با تعدادي از سران بهاييت در تهران تأكيد كرد كه « فائزه اشتباه بدي کرده و بايد آن را تصحيح و جبران کند.  فرقه ضاله بهائيت يک فرقه استعمارساخته و منحرف است که هميشه با همين انحراف شناخته شده و ما هميشه از اين فرقه تبري جسته و مي‌جوييم.» 

دو روز قبل عكسي منتشر شد كه نشان مي‌داد فائزه هاشمي در فرصت مرخصي زندان فريبا كمال‌آبادي از رهبران بهاييان، به ديدار او رفته است. عكس منتشره، در تضاد حجاب چادر فائزه هاشمي و بي‌حجابي دوستان بهايي‌اش و با جلب توجه قاب بزرگ تصوير عباس افندي (عبدالبهاء) تعجب و انزجاري همزمان ايجاد كرد و در ميان موج اعتراضات، درخواست از آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه در برابر انحراف آشكار فرزندش كه اين بار فراتر از تقابل با نظام، در تقابل با احكام دين اسلام است، موضع بگيرد.

فائزه هاشمي البته به توجيه اقدام خود پرداخت و گفت تقصير جمهوري اسلامي بود كه با به زندان انداختن او موجبات آشنايي‌اش با بهايي‌ها را فراهم كرده است!

انحراف جديد فائزه هاشمي، آنقدر مرزهاي اعتقادات اسلامي و اصول سياسي نظام را درنورديد كه اين‌بار تكيه‌گاه هميشگي فرزندان هاشمي هم نتوانست بي‌اعتراض از كنار آن بگذرد.
هاشمي‌رفسنجاني كه خود مجتهدي عضو خبرگان رهبري است و کتاب تفسیر قرآن دارد و در برابر انحرافات آشكار سياسي و مالي برخي اعضاي خانواده اغلب سكوت و بعضاً حمايت مي‌كرد، اين‌بار نه حمايت كرد و نه با سكوت گذشت؛ بلكه به اشتباه فرزندش در مورد ديدار اعضاي فرقه ضاله بهائيت اذعان كرد و خواستار تصحيح و جبران آن شد، البته با سخنی ملایم و با ملاحظات سیاسی خاص خود.
اعضاي فرقه ضاله بهائيت به دليل اقدامات عليه امنيت ملي و ساماندهي آشوب‌ها و اغتشاشات و جاسوسي براي رژيم صهيونيستي در زندان به سر مي‌برند. از اصلي‌ترين گروه‌هاي سازمان‌دهنده آشوب‌هاي هتك‌حرمت عاشوراي 88 اعضاي فرقه بهائيت بودند. در واقع فائزه هاشمي به ديدار كساني رفت كه به دليل ضديت با انقلاب و نظام، از ابتداي پيروزي انقلاب، شديداً در موضع مخالف كسي همچون آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني هستند كه خود را از مدعيان اصلي انقلاب مي‌داند.  
   
فائزه: پشيمان نيستم!
هاشمي: فرقه ضاله  بهائيت استعماري است و فائزه بايد كار بدش را اصلاح كنداما فائزه هاشمي‌رفسنجاني، ‌ گفته که از ديدار با عضو ارشد بهائيان پشيمان نيست.
به گزارش تسنيم، فائزه هاشمي با اشاره به موضوع ديدارش با يکي از اعضاي ارشد فرقه ضاله بهائيت گفته است: هيچ کار خلافي نکرده، پشيمان نيستم و کساني که به اين دليل حمله مي‌کنند، دغدغه دين ندارند! وي همچنين مي‌گويد هرچند تصور چنين حملاتي را نداشت اما نگران اين موج‌ها نيست و اين موج‌ها در نهايت به ضرر موج‌سازان تمام مي‌شود.

وي در گفت‌وگو با يورونيوز، فريبا کمال‌آبادي (عضو ارشد فرقه ضاله بهائيت در ايران) را دوست خود عنوان کرده و با بيان اينکه «آدم ديدن دوستش مي‌رود و موضوع اين بود و غير از اين هم نبود.» مي‌گويد: به نظر من يک عکس‌العمل غيرمنطقي است و خودشان موضوع را بزرگ کرده‌اند يعني اگر موضوع توسط اينها اينقدر مطرح نمي‌شد و نسبت به آن اين‌طور عکس‌العمل نشان نمي‌دادند هيچ‌کسي هم نمي‌فهميد که چنين اتفاقي افتاده است. همه بي‌اعتنا و معمولي از کنارش رد مي‌شدند.

عکس‌العمل‌هاي غيرمنطقي اينهاست که موضوع را دامن مي‌زند و موضوع کش پيدا مي‌کند. دختر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه‌ به طرز عجيبي در حمايت از بهائيت مي‌گويد: آب که از سر گذشت چه يک وجب چه ده وجب. فکر نمي‌کنم فرقي براي آنها [بهائيان] بکند اين قضايا و شايد اصلاً بدشان هم نيايد که اينقدر مطرح باشند. موضوع من نسبت به بهايي‌ها، موضوع حقوق بشري است. اينکه ما به‌عنوان دين اينگونه تبعيض قائل شويم، درست نيست. فائزه هاشمي‌رفسنجاني بدون اشاره و توجه به سخنان دیروز پدرش که گفته بود، فرقه ضاله بهائيت يک فرقه استعمارساخته و منحرف است که هميشه با همين انحراف شناخته شده و ما هميشه از اين فرقه تبري جسته و مي‌جوييم، فائزه اشتباه بدي کرده و بايد تصحيح کند، نه تنها از اين فرقه ضاله تبري نجسته و عملکردش را تصحيح نکرده، در اظهاراتي عجيب، اعضاي اين فرقه را مورد ظلم دانسته است!

قابل ذکر است تا زمان تنظيم اين خبر معلوم نشد، مصاحبه فائزه هاشمي با يورونيوز پيش از موضع‌گيري پدرش بوده يا پس از آن. هرچند با اصرار او بر مواضعش، بعيد است تغييري در نگاه او پس از تذکر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ايجاد شود.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
2
1
فائزه هاشمی باید رسما و علنا از ملت عذرخواهی کند و اقرار نماید که اشتباه کرده و این کثافات و مفسدین را محکوم نموده و توبه نماید .
والا به همین سادگی که یک غلطی بکنند و بعد هم هیچی به هیچی که نمی شود .
مملکت چارچوب دارد ؛ مملکت قانون دارد ؛ مملکت هرکی به هرکی نیست آقای هاشمی که به همین سادگی شما گفتید و تمام شد!!
خود شما زیر سئوالید که چرا اینگونه باید بشود؟!
خود شما هم باید پاسخ بدید.........
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
به قول خداوند متعال بشارت باد بر بندگانی که همه سخنها را میشنوند و بهترینش را انتخاب و پیروی میکنند.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
2
بنده کاری ندارم که این فرقه از نظر شما ضاله است یا نه بلکه فکر میکنم همه انسانها با هر اعتقاد و گرایشی تا زمانی که اخلاق انسانی را رعایت نموده و به حقوق دیگران تعرضی نکرده و اخلالی در نظم عمومی ایجاد ننماید قابل احترام و عزیزند.
پاسخ ها
میرزا
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
پس بفرمائید هر کافری هم .... یا بنی امیه هم .....
آقا ؛ اسلام چارچوب دارد همانگونه که دیگر ادیان چارچوب داشته است .
چارچوب ملاک است نه رای و نظر بنده و جنابعالی .
همه بدبختی ها بخاطر این است که چارچوب رعایت نمی شود .
اگر چارچوب دین رعایت می شد که این ولنگ و واری ها و این بدبختی ها رو نداشتیم .
یا حق .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
شما نمی تونید کار نداشته باشید .
اسلام منطق دارد ؛ چارچوب دارد ؛ دلیل و برهان دارد ؛ از همه مهم تر قانون دارد و....
باید کارداشته باشید .
ناشناس
| United States
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
احسنت.فرق اسلام ناب با تفكرات داعش در همين قسمت هست
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
1
فائزه هاشمی باید محاکمه شده و در ملاء عام به مجازات شرعی و قانونی خود برسد . و نیز طرف مقابل او نیز ، یعنی فرد بهائی باید به سزای اعمال خود برسد تا درس عبرتی برای دیگران در جامعه باشد .
یا حق .
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
افراد بي منطق وبي سواد از برخورد وتماس با اين افراد مي ترسند چون سواد دفاع از اسلام را ندارند
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
2
چطور قرار دادن خانم هاشمي بين اعضاي فرقه ضاله بهاييت در زندان اشكال ندارد ولي خارج از زندان اشكال دارد ملت را چي فرض كرديد اي بيسوادان ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
2
0
آقای هاشمی دارد نقش بازی می کند!!!!!!!!!!! مگر فائزه بدون اجازه ی پدر چنین کاری را می کند؟هرگز
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
دوست عزیز ما در عصر ارتباطات و پیشرفت زندگی میکنیم نه قرون وسطی در عصر حاضر ملاک برای ارزشگذاری افراد انسانیت ،اخلاق و ایمان آنهاست نه چهار چوبهای بدوی شما مگر اسلام چیزی غیر از انسان بودن از ما خواسته مهم نیست که شما چه دینی دارید مهم این است که مردم دار و انسان باشید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار