کد خبر: 782215
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اینستاگرام قاتل ستایش هفت ماه پیش چهار پست گذاشته شده که مچ خونی دستش را نشان می‌دهد و گفته است به دلیل شکست عشقی خودکشی کرده است. این موضوع را بررسی کرده‌اید؟ گفت: بله؛ در ابتدای تحقیقات این موضوع را هم بررسی کردیم، ولی صحت نداشت.
 22 فروردین امسال، مردی همراه پسر 16 ساله اش به كلانتری خیرآباد مراجعه و اعلام كرد كه پسرش، دختر 6 ساله افغان همسایه شان را به خانه كشانده و به قتل رسانده است. 

ماموران با گفته های این مرد، پسرش را به اتهام قتل بازداشت كردند و  مورد بازجویی قرار دادند تا مشخص شود، متهم پس از ارتكاب قتل، جسد را مورد اسیدپاشی قرار داده بود. اكنون با گذشت دو هفته از زمان وقوع حادثه، تحقیقات پلیس همچنان برای كشف سایر زوایای حادثه ادامه دارد. 

مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اینستاگرام قاتل ستایش هفت ماه پیش چهار پست گذاشته شده که مچ خونی دستش را نشان می‌دهد و گفته است به دلیل شکست عشقی خودکشی کرده است. این موضوع را بررسی کرده‌اید؟ 

بله؛ در ابتدای تحقیقات این موضوع را هم بررسی کردیم، ولی صحت نداشت. پزشکی قانونی جوشگاه مچ دست را مورد بررسی و آزمایش قرار داد ولی تا حالا رگ مچ دستش بریده نشده بود. این در حالی است که در ابتدا ادعای خودکشی داشت. 

اصلا این اکانت اینستاگرامی که به‌شدت هم مورد ناسزای برخی افراد قرار گرفت، برای خودش بود؟ 
 
بله؛ همه عکس‌ها متعلق به خودش بود و توسط خودش هم اداره می‌شد، اما تحقیقات‌مان نشان داد تاکنون خودکشی نکرده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار