کد خبر: 782111
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص برکناری مجید جلالی از سرمربیگری این تیم گفت: تعلل در تغییر کادر فنی و مدارا کردن با جلالی علت نتایج ضعیف تیم ما در این فصل بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، بیت الله رضایی در خصوص برکناری مجید جلالی از سرمربیگری این تیم گفت: ما به این خاطر با مجید جلالی خداحافظی کردیم که وی  نتوانسته بود با وجود فراهم شدن همه امکانات نتیجه لازم را کسب کند. همانگونه که قبلا تاکید کردم، این باشگاه و تیم فوتبال، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است و این باعث می شود تا مسئولیت ما در خصوص نتایج تیم صد برابر شود. کارگران زحمتکش سایپا از ما انتظار دارند و ما خود نیز را ملزم به پاسخگویی به این عزیزان می دانیم.

بیت الله رضایی افزود: به نظرم آنچه باعث شد تا تیم سایپا در کوران رقابتها نتیجه لازم را کسب نکند، تعلل در تغییر کادر فنی و مدارا کردن با آقای جلالی بود و این موضوع باعث شد تا تیم فوتبال سایپا با وجود شایستگی و برخورداری از مهره های تاثیر گذار که خود را برای کسب سهمیه آماده کرده بود به تکرار طعم شکست را تجربه نماید.

مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ادامه  داد: کسب نتیجه برای هر باشگاهی از اهمیت خاص برخوردار است و هیچ مدیری نمی تواند دست روی دست بگذارد و شاهد شکست های پی در پی تیمش باشد. ما بارها با آقای جلالی نشست داشتیم و با او عهد بستیم، اما اتفاقی برای تیم نیفتاد. بنابراین از مطبوعات و اصحاب رسانه که کاملا در جریان نتایج تیم قراردارند انتظار داریم منصافانه قضاوت کنند.

رضایی در پایان عنوان کرد: تغییر در تیم های فوتبال یک امر رایج است و ما اگرچه دیر دست به تغییر زدیم اما امیدواریم با برنامه ریزی درست بتوانیم مسیر را برای موفقیت فوتبال سایپا آماده کنیم. مجید جلالی همیشه برای من قابل احترام است و کنار گذاشته شدن این مربی با سابقه بخاطر عدم نتیجه در تیم سایپا چیزی از ارزش های او نمی کاهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار