کد خبر: 782109
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
در پایان روز نخست از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته دو عضو پيشين تيم ایران موفق به كسب عنوان نخست شدند و به صورت مستقيم جواز حضور در اردو را كسب كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست رقابتهاي انتخابي تيم ملي كاراته بزرگسالان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان صبح امروز سه شنبه در بخش کومیته انفرادی و با حضور ۵۰۲ کاراته کا در سالن شهید كبكانيان تهران آغاز شد.

 در نخستين روز اين پيكارها، کاراته کاهای دو وزن ۸۴-كيلوگرم و ۸۴+كيلوگرم به روي تاتامي رفتند. در وزن ۸۴-كيلوگرم که  ۷۱ كاراته كا حضور داشتند،ذبیح الله پورشیب با برتري مقابل علی فداکار در ديدار نهایی قهرمان شد و به اردوي تيم ملي راه يافت. فداكار نيز به همراه رضا بهرام پور و يونس نوروزي در مرحله دوم رقابتهاي انتخابي شركت مي كنند.

سجاد گنج زاده در فینال وزن ۸۴+كيلوگرم ايمان سنچولي را شكست داد و جواز حضور در اردو را كسب كرد. سنچولي نيز در كنارسجاد فرخي و هادي عرب در مرحله دوم انتخابي ها شركت مي كنند. در اين وزن ۶۲ نفر با هم به رقابت پرداختند.

طبق برنامه اعلام شده نفرات اول اوزان مختلف به صورت مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت شده و نفرات دو تا سوم مشترک و منتخبین کادر فنی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه برای کسب مجوز ورود به اردوی تیم ملی در مرحله دوم رقابتهای انتخابی  شرکت می کنند.

فردا چهارشنبه در روز دوم این رقابتها کاراته کاهای وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف هم می روند. در این وزن ۱۰۰ کاراته کا ثبت نام کرده اند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار