کد خبر: 782081
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان منچسترسیتی خواهد بود تا با توجه به تساوی در دیدار رفت، بلیت خود را برای بازی پایانی رزرو کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئال مادرید هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد با  تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و چهارشنبه فرصتی است تا مردان زین الدین زیدان رهسپار دیدار پایانی شوند؛ دیداری که در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار می شود.

قضاوت این دیدار بر عهده «دمیر اسکومیا»، داور ۳۹ ساله اسلوونیایی، خواهد بود.

خبر خوب برای رئالی ها این است که احتمال دارد کریستیانو رونالدو در این بازی آنها را همراهی کند. وی روز دوشنبه به طور کامل در تمرینات رئال مادرید حضور پیدا کرد. با این اوصاف معلوم نیست که آیا کریم بنزما، مهاجم ملی پوش فرانسوی رئال، در این بازی حضور داشته باشد.

ملی پوش پرتغالی رئال از سال ۲۰۰۹ که به رئال مادرید پیوسته  فقط هفت بازی از ۸۰ بازی این تیم را از دست داده است.

زین الدین زیدان در خصوص رونالدو و بنزما گفت: آنچه در فکر من می گذرد این است که این دو بازیکن برای بازی با من سیتی آماده خواهند شد.

مادریدی ها به دنبال راه یافتن به دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برای چهاردهمین بار هستند. این در حالی است که من سیتی برای نخستین بار است که در تاریخ باشگاه خود به این مرحله از رقابتها صعود کرده است.

البته نقطه قوت من سیتی مربی شیلیایی این تیم است که هم مربی رئال مادرید بوده و هم سابقه مربیگری در تیم ویارئال را داشته است.

مانوئل پلگرینی در خصوص این بازی گفت: ما به مادرید نمی رویم تا مساوی بدون گل داشته باشیم. سعی می کنیم در بهترین حالت مقابل رئال قرار بگیریم، این تیم را تحت فشار بگذاریم و گل بزنیم چون اگر بازی با نتیجه مساوی با گل خاتمه یابد، بازی را می بریم.

در پایان بازی فردا باید دید رئال مادرید حریف یکی از دو تیم اتلتیکومادرید و بایرن در فینال می شود یا منچسترسیتی همچنان به روند شگفتی سازی خود ادامه خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار