کد خبر: 781990
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
وزیر خارجه مالزی که به تهران سفر کرده، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با وزیر خارجه ایران دیدار و در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.
«عنیفه امان» وزیر خارجه مالزی که بنا به دعوت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و به منظور انجام سفری دو روزه ظهر دیروز (دوشنبه) وارد تهران شد، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه هفدهم اسفند ماه سال گذشته (1394) در حاشیه اجلاس فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در جاکارتا پایتخت اندونزی با عنیفه امان همتای مالزیایی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزرای خارجه ایران و مالزی در این دیدار در خصوص راه‌های گسترش روابط و همکاری‌های 2 کشور به ویژه در زمینه‌های اقتصادی به گفت‌وگو پرداختند.

وزیر خارجه مالزی روز شنبه 11 اردیبهشت نیز در ریاض با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس اعلام خبرگزاری برناما (مالزی) وزیر خارجه مالزی در دیدار با وزیر امور خارجه عربستان در خصوص مسائل مورد علاقه مشترک، مسائل منطقه‌ای و روابط دوجانبه بحث و گفت‌وگو کرده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار