کد خبر: 781718
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
استاندار همدان از طرح ساخت نخستين نیروگاه خورشیدی با ارزش ۱۶ میلیارد دلاری ‌توسط دو کشور آلمان و انگلیس در این استان خبرداد.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به سفر سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف برای سرمایه‌گذاری در صنایع  استان همدان افزود  : کشورهای مختلفی از جمله روسیه، آلمان، انگلیس، عراق و غیره در قالب هیات‌های تجاری و اقتصادی به همدان سفر داشته و علاوه بر مذاکرات اقتصادی موفق به عقد چندین قرارداد برای سرمایه‌گذاری شده‌ایم .

وی در ادامه در خصوص طرح کشتارگاه صنعتی استان افزود : یکی از نیازهای اساسی کشور روسیه وارد کردن گوشت، مرغ و لبنیات از استان همدان است که طرح کشتارگاه صنعتی به عنوان یک زنجیره می تواند لازمه اجرایی شدن این طرح و رفع نیاز روس‌ها باشد و یک فرصت اقتصادی خوب را برای همدان ایجاد کند.

نیکبخت در  ادامه سخنان خود افزود: گلخانه تمام اتوماتیک پرورش گل‌های شاخه بریده از طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در استان همدان به شمار می‌رود که بازار هدف آن کشور هلند به عنوان مرکز اصلی پرورش گل و گیاه است که این نشان ارزش و جایگاه این گلخانه را بیان می‌کند بنابراین باید برای اجرایی شدن این طرح تمام مدیران و کارشناسان دستگاه هایی که به طور مستقیم و غیر مستقیم با آن در ارتباط هستند وارد عمل شوند.

استاندار همدان با اشاره به سامانه رصد اشتغال  در این استان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به ثبت آمار اشتغالزایی خود در سامانه رصد اشتغال هستند و از فرمانداران نیز خواسته می شود به ادارات شهرستان تحت مدیرت خود اعلام و تکلیف کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار