کد خبر: 781715
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
با همت انجمن خیرین مدرسه‌ساز آمل ساخت بیمارستان شیمی درمانی در اين شهرستان آغازشد

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز ایران  در هشتمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آمل با اعلام اين خبر گفت : اين انجمن علاوه بر احداث مدرسه در مناطق مختلف كشور در زمينه هاي ديگر نيز فعال است كه به عنوان نمونه مي توان ازآغاز ساخت بيمارستاني براي شيمي درماني به خانواده‌های بی‌بضاعت اشاره كرد.

محمدرضا حافظی با اشاره به تاسیس مدرسه ایرانی برای ایرانیان خارج از کشور افزود: با ايجاد اينگونه مدارس تلاش مي كنيم  تا دانش آموزان زبان مادری خود را فراموش نکنند.

وي با بیان اینکه زمانی که مدارس کشور 4 شیفته بود و دانش‌آموزان صندلی برای نشستن نداشتند, خیران در جوار مرقد امام رضا(ع) بنیان فرهنگی را پایه‌گذاری کردند، افزود : حدود 18 سال پیش برای نخستین سال در عرصه خیرین مدرسه‌سازی, حدود 16 میلیارد و 800 میلیون تومان در ساخت مدرسه کمک صورت گرفت.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز ایران  با اشاره به اینکه در سال 88 که اعتبار دولت 386 میلیارد تومان بود، کمک خیران افتخار خلق کرد و 700 میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد، افادامه داد: با توجه به تحریم اقتصادی نگرانی‌هایی در نظام آموزشی بوده که شاهد کم رنگ شدن حضور مردم باشیم اما نتیجه افتخارآفرین مردم ایران به ارتقای دانش فرزندان ملت ترجیح دادند.

حافظی با تاکید بر اینکه در سال گذشته در کنگره یونسکو بسیاری از جهانیان گزارش می‌دادند به علت فقر مالی توان هزینه تمام دانش‌آموزان را ندارند، گفت : افتخار بزرگی در کشور صورت گرفته و آن تحصیل 13 میلیون دانش‌آموز  با کمک‌رسانی خیرین مدرسه‌ساز ‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار