کد خبر: 781707
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی راکد این استان خبر داد.

 جعفرصادق اسکندری ضمن تشریح اهم برنامه های سال جاری این سازمان اظهار داشت: در این زمینه انتخاب یا احصاء واحدهای تولیدی راکد دارای قابلیت احیاء و فعال‌سازی مجدد توسط کارگروه تسهیل و کمیته کارشناسان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی  در ادامه سخنان خود افزود: علاوه بر آن ضمن طرح و بررسی جامع مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور تعیین تکلیف معوقات و رفع سایر مشکلات واحدها، پرداخت سرمایه در گردش و سایر حمایت‌های قانونی لازم برای راه‌اندازی مجدد واحدها از طریق تصویب ابلاغ و اجرای مصوبات کارگروه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های این سازمان در سال 95 تصریح کرد: در این رابطه بررسی بازارهای صادراتی و حضور در بازارهای خارجی برای توسعه صادرات استان آذربایجان‌غربی نیز پیش‌بینی شده است.

اسکندری از احصاء طرح‌های پیشران استان خبر داد و افزود: در این باره برنامه پایش این طرح‌ها تا صدور پروانه‌های بهره‌برداری مربوطه و انجام حمایت‌های لازم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: از سوی دیگر پیگیری اصلاحات ساختاری و تقنینی لازم برای انجام مواردی مانند اصلاحات پیشنهادی قانون رفع موانع تولید، آیین نامه‌های اجرایی و ابلاغ بسته‌های خروج از رکود نیز در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار