کد خبر: 781581
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
معاون برنامه‌ریزی وزارت راه گفت: براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وزارت راه مکلف به پیشبرد طرح توسعه زیرساخت‌های تجارت خارجی و ترانزیت شد که تحت برنامه ملی دوم با عنوان پیشبرد برون‌گرایی اقتصاد قرار دارد.
تسنیم: امیر امینی با یادآوری این‌که پروژه‌‌های اولویت‌دار سال 95 وزارت راه ماه گذشته از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری ابلاغ شد، اظهار کرد:

در این ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی موظف است تا پایان امسال نسبت به ساخت و بهره‌برداری 591 کیلومتر خط ریلی، 120کیلومتر آزادراه، 1070کیلومتر بزرگراه و 45 کیلومتر راه اصلی در بخش حمل و نقل و همچنین رونق مسکن و بهسازی حاشیه کلان‌شهرها و بافت‌های فرسوده در بخش ساختمان  اقدام کند.

وی افزود: حسب نظر مقام عالی وزارت٬ با عنایت به اینکه وزارت راه و شهرسازی مصرف‌کننده بیش از دوسوم انرژی شده و ناوگان حمل و نقل نیز فرسوده است٬ همکاری وزارت راه و شهرسازی در 17 پروژه دیگر نیز پیشنهاد شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: با عنایت به ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهوری٬ جلسه تشریح و تبیین پروژه‌های مصوب به مجریان زیربخش وزارتخانه در پنجم فروردین ماه تشکیل شد و امیدواریم با برنامه زمان‌بندی منظم٬ رفع چالش‌های منابع مالی و اعمال اصلاحات مورد نیاز در موارد قانونی٬ پروژه‌های محوله را تا پایان سال به اتمام برسانیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
با سلام امیدواریم جناب وزیرومشاورین ایشان گوشه چشمی هم به جاده الموت تنکابن که شاهراه غرب کشور به شمال وبازوی جاده چالوس در کاهش ترافیک میباشد داشته باشند توصیح اینکه این جاده کوتاه سالهاست که نیمه تمام باقی مانده باسپاس از مدیران روزنامه وبذل توجه مقام محترم وزیر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار