کد خبر: 781457
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تازه‌ترین ساخته رضا عطاران باید تا نیمه اردیبهشت‌ماه موفق به اخذ پروانه نمایش شود تا بتواند در اکران عید فطر جای گیرد.

فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران برای دریافت پروانه نمایش به اداره ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای ارایه شد. بنابر پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس، فیلم با اصلاحات متعددی مواجه شده است و با توجه به اصلاحات ارایه شده از سوی شورا فیلم برای قرارگرفتن در نوبت اکران عید فطر باید تا نیمه اردیبهشت ماه موفق به اخذ پروانه نمایش از وزارت ارشاد شود. زیرا با توجه به  آئین نامه 95 شورای صنفی نمایش، فیلم‌های سینمایی می توانند در نوبت های اکران قرار گیرند که دو ماه از صدور پروانه نمایش آن ها گذشته باشد با این اوصاف اگر «دراکولا» اصلاحات این فیلم (حدود 15 اصلاح) است توسط سازندگان آن پذیرفته و انجام شود باید فیلم  تا نیمه اردیبهشت ماه پروانه نمایش از وزارت ارشاد اخذ کند تا بتواند امکان اکران در عید فطر را بیابد.

فیلم «دراکولا»  قصه ای تازه را در سینمای ایران روایت می کند. عطاران به سراغ معضل فراگیر این روزهای جامعه «اعتیاد» رفته است و از وجه دیگری به این معضل اجتماعی توجه دارد.

بنابراین گزارش، در فیلم «دراکولا» لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار