کد خبر: 781437
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
یک مرد که برای پنهان ماندن راز ازدواج دوم خود دست به قتل همسر موقتش زده بود، از مجازات قصاص رهایی یافت.
31 خردادماه سال 92 مأموران پلیس شهریار در جریان مرگ مرموز زن جوانی روی تخت بیمارستان قرار گرفتند. مأموران با حضور در بیمارستان با پیکر بی‌جان زن جوان روبه‌رو شدند که آثار کبودی و ضرب و جرح روی گردن و صورتش دیده می‌شد. بررسی‌های میدانی نشان داد که این زن زهرا 35 ساله است و ساعتی پیش مرد جوانی وی را به بیمارستان رسانده است.

این مرد بلافاصله تحت تحقیق قرار گرفت و به مأموران گفت: خانه بودم، ساعاتی پیش کامران که همسر موقت این زن است با من تماس گرفت و گفت حال زهرا وخیم است، خواست من او را به بیمارستان برسانم! باور کنید من هیچ اطلاعی از ماجرا ندارم. همین سرنخ کافی بود تا مأموران پلیس برای دستگیری کامران وارد عمل شوند. همزمان پزشکی قانونی نیز علت مرگ زهرا را خفگی براثر فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد.

با گذشت 4 ماه از این جنایت مرد 2 زنه به دام افتاد و کامران وقتی دید که هیچ راه انکاری ندارد، لب به اعتراف گشود و قتل زهرا را به گردن گرفت و گفت: حدود 2 سال پیش به صورت موقت با زهرا ازدواج کردم. این درحالی بود که همسر اولم از این ازدواج اطلاعی نداشت.

سرانجام با گذشت دو سال زندگی پنهانی تصمیم گرفتم از زهرا جدا شوم حتی برای اینکه وی با جدایی مخالفتی نکند، یک آپارتمان به نامش زدم. اما او دست‌بردار نبود و به بهانه‌های مختلف و برای اینکه از من اخاذی کند، همیشه تهدید می‌کرد که ماجرای ازدواج پنهانی‌مان را به همسرم اطلاع می‌دهد.

تا اینکه روز حادثه وقتی به خانه دامادمان رفته بودم، زهرا با من تماس گرفت و خواست مرا ببیند. وقتی به دیدنش رفتم او باز هم مرا تهدید کرد و حتی برایم چاقو کشید! همزمان که چاقو را از دستش گرفتم ناخواسته ضربه‌ای به صورتش خورد! این درحالی بود که او داد و بیداد می‌کرد خواستم که ساکت شود چرا که می‌ترسیدم همسایه‌ها متوجه شوند. همزمان با دست‌هایم گلویش را فشار دادم تا او را بترسانم وقتی به خود آمدم دیدم که نفس نمی‌کشد.

 نمی‌دانستم چکار کنم همان لحظه با یکی از اقوام تماس گرفتم خواستم سریع زهرا را به بیمارستان برساند. وقتی باخبر شدم که او دیگر زنده نیست از شدت ترس پا به فرار گذاشتم.

کیفرخواست این مرد، درحالی صادر شد که فرزندان قربانی با گرفتن دیه 100 میلیون تومانی از قاتل مادرشان اعلام گذشت کردند. صبح دیروز، کامران تنها از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت.

ابتدای جلسه مادر قربانی نیز در ازای بخشش قاتل دخترش تقاضای دیه کرد. کامران وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون رفت، گفت: قتل را قبول دارم. اشتباه کردم، ناخواسته دستم به خون زهرا آلوده شد. فقط به خاطر والدین پیرم از دادگاه تقاضای تخفیف مجازات دارم و حاضرم دیه مادر قربانی را نیز پرداخت کنم.
 
در پایان سه قاضی عالی‌رتبه با هم وارد شور شدند و کامران را از جنبه عمومی جرم به زندان محکوم کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار