کد خبر: 781413
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
دبیرکل کانون عالی کارفرمایان خدماتی کشور از راه‌اندازی سامانه رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شرکت‌های خدماتی خبر داد.
مهر: داود جوانی با اعلام برنامه ریزی برای آموزش نیروهای شاغل در بخش خدمات کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده و به جهت ارتقای مهارتی کارکنان بخش خدمات، تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای امضا شد.

دبیرکل کانون عالی کارفرمایان خدماتی کشور با تاکید بر اینکه نیروهای شاغل در بخش خدمات آموزش های مهارتی می بینند، اظهارداشت: به موجب این تفاهم نامه با توجه به اهمیت و حساسیت شاغلین بخش خدمات کشور، نیروهای شاغل در فاز اول در سه رسته نیروهای خدماتی، آبدارچی و پیش خدمت و تشریفات با توجه به استانداردهای مورد تایید فنی و حرفه ای آموزش های اشتغالی خواهند دید.

جوانی با تاکید بر اینکه مهارت دیدگان گواهینامه رسمی دریافت می کنند، ادامه داد: این دوره ها با همکاری مشترک انجمن‌ها و فنی و حرفه ای در اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی می شوند. وی همچنین از راه اندازی آزمایشی سامانه جامع رتبه بندی و تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی و فنی مهندسی کشور خبر داد.

این مقام مسئول کارفرمایی کشور تاکید کرد: این سامانه به مدت ۴۵ روز به صورت آزمایشی در ۵ استان تهران، اهواز، قزوین، تبریز و شیراز اجرا و پس از اخذ نظرات اصلاحی و تکمیلی از تیرماه سال جاری با حضور نمایندگان کلیه ادارات کار و انجمن‌های سراسر کشور رونمایی و به صورت سراسری اجرایی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار