کد خبر: 781398
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
با حکمي از سوي رهبر معظم انقلاب
رهبر معظم انقلاب در حکمي، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدابوالفضل طباطبايي‌اشکذري را به عنوان نماينده ولي‌فقيه در سوريه منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام دکتر سيدابوالفضل طباطبايي‌اشکذري، امام جمعه فريمان و عضو اتاق فکر تبليغ خراسان در ديدار خود با مقام معظم رهبري به تاريخ هشتم ارديبهشت سال 95، حکم نمايندگي ولي‌فقيه در کشور سوريه را از ايشان دريافت کرد.

در اين ديدار رهبر معظم انقلاب با اعطاي حکم نمايندگي ولي‌فقيه براي وي دعاي خير و آرزوي توفيقات روزافزون داشته است.

حجت‌الاسلام طباطبايي متولد 1347 در بابلسر مي‌باشد که دروس حوزه را در مازندران زير نظر آيت‌الله باکويي آغاز کرده است و در ادامه در سال 1367 به قم عزيمت کرده و از کرسي دروس علماي آن بلاد بهره برده و درس خارج خود را زير نظر آيت‌الله مکارم‌شيرازي و آيت‌الله وحيد خراساني به پايان رسانده است.

امام جمعه فريمان، همزمان با عضويت در اتاق فکر تبليغ خراسان، عضو هيئت علمي مؤسسات علمي پژوهشي است و در کنار رياست مدرسه علميه شهيد مطهري فريمان، رئيس هيئت مديره مدرسه علميه نرجس فريمان هم مي‌باشد.

اين روحاني فرهيخته و پرکار در حال حاضر جدا از تدريس دروس سطح عالي حوزه علميه به تدريس خارج فقه نيز مشغول است و در کنار آن از تدريس در دانشگاه غافل نمانده و حدود 35 اثر از وي در موضوعات مختلف علمي و حديثي به چاپ رسيده و آثاري ديگر در مرحله انتشار يا در دست اقدام دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار