کد خبر: 781273
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
ئیس فدراسیون فوتبال عراق در جدیدترین اظهارات خود تاکید کرد که اگر عربستان به ایران نیاید تیم ملی عراق هم به این کشور نخواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرانس پرس، اختلاف فوتبالی عراق و عربستان همچنان ادامه دارد و این موضوع هنوز حل نشده است. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که با برگزاری همه بازیهای عراق در انتخابی جام جهانی 2018 به استثنای دیدار با عربستان در ایران موافقت کرده است اما هنوز اختلاف بین آنها پابرجا است.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگویی که با فرانس پرس داشت تاکید کرد که اگر عربستان به ایران نیاید تیم ملی فوتبال عراق هم به عربستان نخواهد رفت.

او گفت: هنوز موضوع اختلافی ما حل نشده است. عربستان هم اگر به ایران نیاید ما هم به برای دیدار با تیم ملی این کشور به عربستان نمی‌رویم و آنها هم باید کشور ثالثی را به عنوان میزبان خود معرفی کنند. طبیعی است که ما همه به دنبال منافع تیم ملی کشور خود هستیم. ایران کشور پیشنهادی ما برای میزبانی است و عربستان باید به این تصمیم ما احترام گذارد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق ادامه داد: بحرین نتوانست میزبانی ما را به خاطر برگزاری جام جهانی فوتبال زنان برعهده گیرد و لبنان هم جواب رد داد. نمی‌توانستیم کشورهای حوزه خلیج فارس را انتخاب کنیم چون با عربستان و امارات همگروه بودیم و به همین خاطر ایران را برگزیدیم. هواداران ما به راحتی وارد ایران می‌شوند و از تیم خود حمایت می‌کنند و طبیعی است که این کشور را انتخاب کنیم. عربستان هم اگر به ایران نیاید باید کشور ثالث را انتخاب کند و این حرف نهایی ما است.

این سخنان رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی است که سعودیها تاکید دارند که تنها در خاک خود از عراق پذیرایی می‌کنند و حق میزبانی خود را قانونی می دانند.

قرار است که فدراسیون بین المللی فوتبال به زودی در این زمینه حکم نهایی خود را صادر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار