کد خبر: 781039
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی: ورود مواد مخدر از مرز افغانستان به ایران را بسیار ناامن کرده‌ایم و هم‌اکنون بیشترین حجم مواد مخدر از مرز پاکستان وارد کشور می‌شود.
سردار مؤیدی در حاشیه مراسم اختتامیه دوره آموزشی مبارزه با مواد مخدر به افسران پلیس افغانستان در جمع خبرنگاران افزود: کشور پاکستان با مرزبانان ما همکاری خوبی ندارد و شاهد ورود مواد مخدر از این مرز هستیم.

وی گفت: با عنایت هر چه بیشتر دولت و مجلس انسداد کامل مرزها به ویژه در این بخش محقق خواهد شد.

سردار مؤیدی افزود: هم اکنون کنترل مرزها در بخش هایی که هنوز انسداد کامل رخ نداده است از طریق کنترل های اطلاعاتی و اپتیکی صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا افغانستان در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده است گفت: تخصصی نبودن پلیس افغانستان، کم بودن سطح آگاهی و بینش آنها، آسیب های فراوان ناشی از معضل مواد مخدر در میان شهروندان افغانستان و وجود سیاست های کاذب برخی دولتمردان فرامنطقه‌ای در افغانستان موجب ناکامی این کشور در مبارزه با مواد مخدر شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی افزود: ما چندین دوره موثر برای پلیس مبارزه با مواد مخدر افغانستان برگزار کرده ایم و ایتالیا هم از شرکای فعال ما در امر مبارزه با مواد مخدر است و ما را در این راه یاری می کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار