کد خبر: 781037
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
استاندار تهران گفت: اجازه نمی‌دهیم در حوزه‌های رأی‌گیری خرید و فروش رأی انجام شود.
حسین هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید و فروش رأی در رباط کریم شایعه است، ‌اظهار کرد: از دیروز کنترل کاملی بر حوزه‌های رأی‌گیری انجام شده است. در انتخابات از این قبیل حرف‌ها زیاد زده می‌شود اما باید سندی مبنی بر خرید و فروش رأی ارائه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه حوزه دماوند و فیروزکوه، رباط کریم و بهارستان و شهریار، قدس و ملارد در استان تهران انتخابات در مرحله دوم در حال اجراست، افزود: حدود 1 میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و 976 صندوق و بیش از 17هزار عوامل اجرایی برای انتخابات امروز در نظر گرفته شده است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون انتخابات با آرامش و امنیت کاملی در حال برگزاری است، تصریح کرد: مردم صبح پای صندوق‌های رأی بروند تا شعبه‌ها در بعدازظهر شلوغ نشود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: انتخابات در این حوزه‌ها تا ساعت 17 ادامه دارد و اگر احساس نیاز شد ما تقاضای تمدید زمان انتخابات را به وزارت کشور می‌دهیم و پس از موافقت وزارت کشور انتخابات در حوزه‌های باقیمانده تمدید خواهد شد.

همچنین وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم استان تهران همانند دور اول انتخابات حضور پرشکوهی داشته باشند و مرحله اول انتخابات را تکمیل کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار