کد خبر: 781005
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه این تیم در مقابل سایپا عملکرد قابل قبولی ارائه داد، گفت: مظلومی در دو بازی گذشته مزد اعتماد به جوانانش را گرفته و توانسته ۶ امتیاز حساس را کسب کند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از عملکرد آبی‌پوشان در دیدار مقابل سایپا، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم تلاش می‌کردند در پایان دیدار برنده میدان باشند. شرایط دو تیم به گونه‌ای بود که سایپا استرس آنچنانی نداشت اما مظلومی و بازیکنانش حواسشان به جز بازی خودشان، به بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان هم ‌بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در دو بازی گذشته‌اش توانست از چند جوان جویای‌نام و آینده‌دار فوتبال استفاده کند. اعتقاد دارم مظلومی مزد اعتماد به جوانانش را هم گرفت و آنها در مقابل فولاد و سایپا توانستند بازی قابل قبولی از خود ارائه داده و پیروز میدان باشند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص دیگر نتایج به دست آمده نیز، گفت: در چند روز گذشته و پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز، طرفداران پرسپولیس و حتی خود بازیکنان این تیم نیز دیگر فکر می‌کردند که قهرمان لیگ شده‌اند و هیچ‌کس نمی‌تواند به آنها برسد، اما درست در لحظاتی که تماشاگران بی‌شماری به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا جشن قهرمانی بگیرند، نفت تهران با سرمربیگری منصوریان توانست با ارائه یک بازی خوب، پرسپولیس را دو بر صفر شکست داده و شاید غرور کاذبی که بازیکنان این تیم را فرا گرفته بود، بشکند. همچنین در حال حاضر شرایط جدول بسیار حساس شده است و سه تیم استقلال تهران، پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان هر کدام شانس قهرمانی در پایان فصل را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم کادر فنی و بازیکنان استقلال نیز به دلیل برد مقابل سایپا در روز گذشته دچار غرور نشوند و با ارائه تمرینات خوب و منظم بتوانند یک بازی منطقی و به دور از احساسات را در هفته بیست و نهم لیگ مقابل تراکتورسازی تبریز انجام دهند.

فکری در پایان و در پاسخ به این پرسش که شانس کدام یک از سه تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید؟ گفت: پایان فصل لیگ پانزدهم آنقدر حساس و جذاب شده که به هیچ وجه نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد و تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تیمی در پایان این فصل، جام را بالای سر خواهد برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار