کد خبر: 780986
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
وکیل مدافع اعظم گفت: در حال حاضر پرونده «اعظم» در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

مرضیه ‌محبی در حاشیه همایش حقوق کودک که شب گذشته در ساختمان جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره وضعیت فعلی موکل خود، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی و در دادسراست. دو روز پیش اعظم به همراه دو دخترش 4 ساعت در بازپرسی‌ حضور یافتند و تمام ابعاد این جنایت بررسی شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار برای مجرم تنها قرار کفالت صادر شده بود، عنوان کرد: پیش از اینکه ابعاد موضوع روشن شده و آسیب‌های وارده توسط پزشکی قانونی مشخص شود این قرار صادر شده بود که پس از آن دستور بازداشت موقت صادر شد.

وکیل مدافع «اعظم» درباره سلامت روانی متهم اظهار کرد: این موضوع باید توسط پزشکی قانونی روشن شود، اما به نظر من وی با اختیار و اراده دست به این اعمال زده بود.

وکیل مدافع اعظم گفت: اعظم تا به‌ حال دو بار به دلیل ضرب و شتم به پزشکی قانونی مراجعه کرده بود و متهم زمانی که متوجه شده اعظم قصد طلاق دارد، آزار و اذیت او را شروع کرده بود.

محبی درباره دلایل ادامه زندگی اعظم با همسرش، تصریح کرد: موکل من هیچ سرپناهی نداشت و مجبور بود همان محیط را تحمل کند؛ زیرا هیچ نهاد اجتماعی از او حمایت نمی‌کرد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دادستان نسبت به این پرونده، عنوان کرد: بهزیستی نیز اقداماتی را انجام داده و مدیرکل امور زنان استانداری با توجه به دستور معاون رئیس جمهور پیگیر وضعیت اعظم هستند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار