کد خبر: 780973
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
سفیر اتریش در ایران درسفر به استان مرکزی از هیأت تجاری استان مرکزی به منظور بازدید از ظرفیت‌های این کشوردعوت کرد.

 

فریدریش اشتیفت سفیر اتریش در سفر 3 روزه خود به استان مرکزی و بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان در جمع تعدادی از صاحبان صنایع استان با اشاره به اهمیت افزایش تعاملات و مراودات تجاری و اقتصادی بین این دو کشور اظهار کرد: از اینکه در استان مرکزی هستم و از نزدیک با ظرفیت‌های این استان صنعتی آشنا می‌شوم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در زمینه توسعه تعاملات گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ایالت اتریش(سفلی) پایتخت صنعت و کشاورزی است، افزود: استان مرکزی نیز در این زمینه دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی است که می‌تواند زمینه‌ساز برقراری ارتباط بین این دو کشور شود.

سفیر اتریش تصریح کرد: اتریش ارزش بسیار زیادی برای ایران قائل بوده که بازتاب آن در سال گذشته با تبادل هیئت‌هایی در سطح بالا به طور کامل مشخص بود.

اشتیفت ادامه داد: دو ماه بعد از آغاز به کار دولت تدبیر و امید اولین هیأت تجاری از اتریش وارد ایران شد که نقطه اوج این ارتباطات سفر رئیس جمهور اتریش به همراه 250 شرکت اتریشی و نمایندگان سطح بالا از علم و فرهنگ به این استان شکل گرفت.

این هیأت بلند پایه اتریشی که متشکل از مدیران بخش خصوصی کشور اتریش و به سرپرستی وزیر اقتصاد ایالت اتریش سفلی به استان مرکزی به دعوت از اتاق بازرگانی اراک و به منظور آشنایی با توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و همچنین بازدید از صنایع و ایجاد راهکارهای ارتقای همکاری دوجانبه به اراک سفر کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار