کد خبر: 780972
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی با بیش از یکصد طرح در استان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی، بیش از ۱۰۰ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری فن‌آفرینانه معرفی خواهد شد و ده‌ها سرمایه‌گذار در قالب اشخاص حقیقی یا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در این جشنواره مشارکت دارند.

کورش خسروی در ادامه  افزود : همچنین ۱۲ سخنرانی آموزشی در سه حوزه کارآفرینی اجتماعی، فرصت‌های بین‌المللی فن‌آفرینانه و مهارت‌های واسطه‌گری فناوری خواهد بود که سخنرانان، کارآفرینان موفق داخلی و ایرانیان مقیم خارج کشور هستند.

وی به برگزاری اولین ایده شو در حوزه کسب و کارهای اجتماعی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اشاره کرد و ادامه داد: ایده شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود در زمینه‌های مختلف به حاضران معرفی می‌کنند.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی همچنین با اشاره به اینکه  ۳۸ طرح به مرحله نهایی بخش طراحان کسب و کار راه یافتند، گفت : کارگروه طراحان کسب و کار نیز با نهایی کردن داوری‌ها، از میان ۸۲ طرح راه‌یافته به مرحله داوری‌ها، ۱۹ طرح را به مرحله کسب و کار آزاد و ۱۹ طرح را نیز به مرحله کسب و کار دانشجویی معرفی کردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار