کد خبر: 780958
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که این تیم در هفته آخر لیگ برتر همه را سورپرایز خواهد کرد.
تسنیم: رحیم زهیوی درمورد برد مهم استقلال خوزستان مقابل راه‌آهن گفت: هر دو تیم فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌کردند و خدا را شکر که برد مهمی به‌دست آوردیم. ما شک نداشتیم که پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد و خدا را شکر که خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم.

وی که در این بازی دو گل به‌ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: من دو سوپرگل زدم که یکی با ضربه سر بود و یک گل هم از روی کرنر زدم. قبلاً هم از کرنر در رقابت‌های لیگ دسته اول گل زده بودم. در این بازی هم دو بار شانس خودم را امتحان کردم که خوشبختانه یکی از کرنرها تبدیل به گل شد. البته وزش باد هم تأثیرگذار بود و من ضربه‌ام را با باد هماهنگ کردم. این دو گل را به خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنم که در این گرما از ما حمایت می‌کنند.

زهیوی در پاسخ به این پرسش که استقلال خوزستان چقدر برای قهرمانی شانس دارد، گفت: از مدت‌ها قبل گفته بودم که یا اول می‌شویم یا دوم. ما فقط دنبال قهرمانی هستیم و مطمئن باشید در هفته آخر خیلی‌ها را سورپرایز خواهیم کرد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که تا به امروز به تیم ملی دعوت نشده است، در این مورد به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خیلی دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم، ولی نظر سرمربی هم مهم است. امیدوارم که در آینده این افتخار نصیب من شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار