کد خبر: 780917
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری غرب کشور در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبرداد.

رضا موزونی با اشاره به اینکه  این مجتمع بزرگ دارای طراحی و تجهیزات ویژه‌ای است عنوان کرد: مجتمع فرهنگی کودکان و نوجوانان کرمانشاه با زیربنای 2 هزار متر مربع توانایی پذیرش 2 هزار کودک و نوجوان 6 تا 15 سال را دارد و کار ساخت، تجهیز و راه‌اندازی آن رو به اتمام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مجتمع از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است افزود: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی کانون از سال 92 آغاز و 30 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع از طرح‌های منحصر به فرد فرهنگی در کرمانشاه است عنوان کرد: این مجتمع علاوه بر شعبه‌ای برای فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای آمفی‌تئاتری با آخرین تجهیزات سمعی و بصری و 200 نفر ظرفیت است که تلاش می‌شود نمایش‌های عروسکی به طور مداوم در این مکان اجرا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه درباره اهداف ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری در استان اظهار کرد: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه‌های کانون پرورش فکری، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جلب اعتماد خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف ساخت بزرگ‌ترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار