کد خبر: 780853
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
مدير راديو قرآن رويكرد سال 95 اين رسانه را توجه ويژه به نوجوانان دانست و از ارائه مشاوره تحصيلي و مطالعاتي مرتبط با قرآن به نوجوانان علاقه‌مند خبر داد.
محمدحسين محمدزاده گفت: ارائه الگويي از سبك زندگي قرآني به عنوان يكي از مهم‌ترين رويكردهاي راديو قرآن در سال 94 بود و امسال همين رويكرد با تأكيد آموزش بر مقطع سني نوجوانان دنبال مي‌شود.

وي افزود: برخي صاحبنظران و برنامه‌ريزان، نوجوانان را با كودكان و حتي جوانان اشتباه مي‌گيرند و از سوي ديگر بسياري از برنامه‌ريزي‌هاي فرهنگي و قرآني براي نوجوانان فراموش شده و بنابراين مهم‌ترين برنامه‌هاي امسال راديو قرآن بر اساس نياز نوجوانان طراحي شده است. محمدزاده گفت: نوجوانان در مقطع سني 12 تا 18 سال قرار دارند و برنامه‌هاي راديو قرآن براي اين مقطع سني در دو رده نوجوانان 12 تا 15 سال و نوجوانان 15 تا 18 سال درنظر گرفته مي‌شود.

وي از اجراي طرح فراگير تابستاني با عنوان «قرآن، كتاب زندگي» و برنامه‌هاي آموزشي در اين رابطه سخن گفت و افزود: پاسخگويي به پرسش‌هاي اين مقطع سني يكي ديگر از برنامه‌هاي ويژه نوجوانان است.

مدير راديو قرآن همچنين گفت: بر اساس كتاب‌هاي سال تحصيلي 96- 95 دانش‌آموزان، برنامه‌هايي به منظور ارائه روش تدريس براي معلمان و روش آموزشي براي نوجوانان درنظر گرفته شده است. وي يكي ديگر از برنامه‌هاي راديو قرآن براي نوجوانان را ارائه مشاوره تحصيلي براي آن دسته از نوجواناني دانست كه علاقه‌مند به تحصيل در رشته‌هاي مرتبط با قرآن هستند و كارشناسان قرآني راهنمايي‌هاي لازم را براي علاقه‌مندان ارائه خواهند كرد. محمدزاده افزود: مشاوره مطالعاتي در حوزه قرآن نيز براي دانش آموزان در نظر گرفته شده تا بتوانند براي مطالعه در زمينه‌هاي قرآني به چه منابعي مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار