کد خبر: 780747
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: ‌۳۰ هزار واحد مسکن مهر پرند باقی مانده که دارای متقاضی است و در صورت تکمیل آورده های متقاضیان و ارائه خدمات آب و برق دستگاه های مربوطه، در سال ۹۵ پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند بسته خواهد شد.
علی اکبر طاهری مدیر عامل شهر جدید پرند، گفت:‌ حدود 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند ساخته می شود و تا به امروز حدود 58 هزار واحد با همه امکانات و زیرساخت ها واگذار شده است.

وی افزود :‌30 هزار واحد هم باقی مانده و دارای متقاضی است و در صورت تکمیل آورده های متقاضیان و ارائه خدمات آب و برق دستگاه های مربوطه در سال 95 پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند بسته خواهد شد .

طاهری با اشاره ه 7 هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر پرند گفت:از طریق رسانه ها آگهی فروش این واحدها اعلام شد و برطبق دستور العمل ابلاغی در سایت شرکت عمران و بهسازی شهر جدید پرند قرار دادیم تا متقاضیان  نام نویسی کنند و پروژه آنان مشخص شود.

طاهری تاکید کرد: قیمت مسکن مهر فاقد متقاضی را هم بررسی و قیمت نهایی را اعلام کردیم.

وی افزود : ‌برخی طرح های فاقد متقاضی 30 تا 70 درصد تکمیل و با تسهیلات بانکی ساخته شده است و با ثبت نام و تکمیل واریزی طرح کامل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند افزود :‌ برنامه زمان بندی از طریق پیمانکاران اعلام شده است و امیدواریم تا اواخر اردیبهشت به صورت تدریجی واگذاری ها صورت گیرد.

طاهری ادامه داد : تا پایان امسال 30 هزار واحدی را که عضو داریم تکمیل و واگذار می کنیم.

وی افزود :‌ طبق دستوری که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برای کمک به بحث های زیرساخت ها داد ، پارسال نزدیک به 60 میلیارد تومان از اراضی که در اختیار بوده تهاتر کردیم و بخشی از شبکه آب رسانی و شهر پرند انجام خواهد شد.

طاهری تاکید کرد:‌ در دولت تدبیر و امید بنابراین است که هیچ مسکنی بدون زیرساخت ها واگذار نشود و و باید بسته خدماتی نصب و شماره سریال از طریق نظام مهندسی انجام شود تا اتصال گاز صورت گیرد.

وی درباره توافق سازمان بهزیستی و شرکت عمران بهسازی پرند درباره واگذاری واحدهای فاقد متقاضی گفت: هزار واحد برای واگذاری به سازمان بهزیستی را توافق کردیم و طرح ها مشخص شد و با توجه به اینکه نیازمند تامین اعتبار است باید  نام نویسی انجام و تکمیل شود.

طاهری افزود : ‌افرادی که 2 تا معلول تحت پوشش دارند 25 تا 30 میلیون تومان وام بلاعوض از طریق سازمان بهزیستی می گیرند و 30 میلیون تومان که ما در طرح مسکن مهر بابت تسهیلات واگذار می کنیم تا این افراد پرداختی نداشته باشند و گروه بعدی کسانی هستند که به صورت عادی تحت پوشش بهزیستی هستند تا 8 میلیون تومان وام بلاعوض می گیرند.

وی افزود : ‌ارگان های مختلفی برای مسکن های فاقد متقاضی مراجعه کردند و همچنین 1300نفر مراجعه کردند و با تحویل مدارک می توانیم پالایش اولیه را انجام دهیم و در مرحله بعد به بانک معرفی می کنیم .

طاهری تاکید کرد: پرونده مسکن مهر را با 95 هزار واحد تمام می کنیم .

وی افزود : شهر جدید پرند با سابقه 25 ساله ،‌ 16 مدرسه دولتی داشت و در بحث مسکن مهر مدرسه ای ساخته نشده بود که به دستور اقای آخوندی در بهمن 93 ساخت 21 مدرسه اغاز شد که 11 مدرسه را شهریور 94 تکمیل کردیم و تحویل دادیم.

طاهری افزود : 10 مدرسه آماده شده و ماه های آینده تحویل داده خواهد شد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار