کد خبر: 780722
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
زمانی که توضیحات هر رنگ را می‌خوانید، آن‌ چیزی را در نظر بگیرید که ترجیح می‌دهید انجام بدهید نه چیزی که باید انجام بدهید. همچنین، گاهی اوقات درباره ی این‌که کدام رنگ بیش‌تر شبیه خودتان است، دچار تناقض خواهیدشد. اگر این اتفاق بیفتد، موردی را که اغلب اوقات حس می‌کنید به کار ببرید.
در ادامه ۴ رنگ شخصیت آمده اند که به شما شخصیت واقعی تان را می گویند:
 
آبی

فقط ۱۵ درصد از جمعیت در تست شخصیت رنگ‌های واقعی آبی هستند. وب‌گاه تروکالرز می‌گوید، "رنگ آبی شخصی را نشان می‌دهد که ابتدا به روابط فکر می‌کند و برای روابط بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل است. این گروه اساسا مردم-گرا هستند.”

ویژگی‌های رنگ آبی از سیستم شخصیتی رنگ‌های واقعی عبارت است از:

– عشق به مردم، معاشرت کردن و صحبت کردن
-سخاوتمند نسبت به دیگران
– کمک کردن به دیگران را برای همراهی مسالمت‌آمیز دوست دارد
– از ارتباط داشتن با دیگران در یک سطح احساسی لذت می‌برد
– تصور می‌کند که دیگران بهترین نیات را دارند
 
سبز

این تیپ شخصیتی هم بسیار نادر است، فقط حدود ۲۵% از جمعیت، رنگ سبز از رنگ‌های واقعی هستند. "سبز آدم‌های بیش‌تر واقع‌گرا را نشان می‌دهد- دانشجو یا آدم بالغی که معمولا می‌پرسد "چرا؟” سبزها قوانین و مقررات را زیر سوال می‌برند، و اگرچه معمولا عاشق یاد گرفتن اطلاعات جدید هستند (آن‌ها غالبا به علوم و ریاضیات علاقه دارند)، معمولا مردم‌گرا یا ساختار-گرا نیستند. سبزها برای معلم‌ها، ساختار و نهادها به عنوان معدن اطلاعات ارزش قائل هستند و زمانی که در پیگیری دائمی کشفیات خود مورد تشویق قرار می‌گیرند، پیشرفت می‌کنند.

ویژگی‌های سبز در سیستم شخصیتی رنگ‌های واقعی:

– ترجیح می‌دهند قبل از تصمیم‌گیری تحقیق کنند
– حقایق و داده‌های مربوط به واژه‌ها و تصاویر را دوست دارند
– حل مسئله و تفکر انتزاعی را دوست دارند
– ترجیح می‌دهند که مستقل کار کنند
 
طلایی

۳۵ درصد از جمعیت در گروه‌بندی رنگ‌های واقعی طلایی هستند. وب‌گاه رنگ‌های واقعی می‌گوید، "طلایی تیپ شخصیتی نظام‌مندتر، منظم، و مرتب را نشان می‌دهد.” بسیاری از رهبران، مدیران و سیاستمداران عضوی از گروه طلایی هستند. "گروه طلایی معمولا در مدارس عملکرد خوبی دارند و به درستی از قوانین پیروی می‌کنند. دانش‌آموزان طلایی در یک محیط به شدت نظام‌مند راحت هستند.

ویژگی‌های رنگ طلایی در سیستم شخصیتی رنگ‌های واقعی:

– آنها قبول مسئولیت می‌کنند در شریطی که کسی این کار را نمی‌کند
– برنامه‌ریزی می‌کنند و استراتژی دارند به جای این‌که به طور ناگهانی وارد پروژه شوند، اما توانایی اقدام سریع را نیز در مواقع لزوم دارند
– جوانب مثبت و منفی را در زمان اتخاذ تصمیم، در نظر می‌گیرند
– برای آینده برنامه‌ریزی و پس‌انداز می‌کنند
– حس تشخیص قوی اخلاق و شخصیت
 
نارنجی

۳۵ درصد از جمعیت در سیستم رنگ‌های واقعی نارنجی هستند. وب‌گاه ترو کالرز می‌گوید، "آدم‌های نارنجی عاشق فعالیت هستند و برای‌شان بسیار دشوار است که به مدت طولانی خاموش و آرام باشند. آنها قوانین را دوست ندارند و بیش‌تر فعالیت‌های فوری و ناگهانی را بدون برنامه‌رزی قبلی و در لحظه ترجیح می‌دهند.آدم‌های نارنجی در یادگیری سریع هستند و اغلب بسیار باهوش هستند، اما معمولا خیلی خوب با محیط استاندارد مدرسه سازگار نمی‌شوند. دوست دارند دستی در اکتشاف داشته باشند و از طریق فعالیت و حرکت یاد بگیرند. آنها می‌توانند مهارت‌های مکانیکی فوق‌العاده‌ای داشته باشند و اغلب در ورزش، نمایش، موسیقی، هنر، و دیگر کارهای رقابتی، خلاقانه و کنشی بی‌نظیر هستند.

– ویژگی‌های نارنجی در سیستم شخصیتی رنگ‌های واقعی:

– از حرکات فیزیکی لذت می‌برند
– آزادی را بر قرار گرفتن در یک ساختار ترجیح می‌دهند
– با جریان حرکت می‌کنند
– در لحظه زندگی می‌کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار