کد خبر: 780686
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: در این حادثه پای راننده جوان قطع شد.
سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه وحشتناک گفت: ساعت پیک بامداد امروز وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی گلبرگ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی گفت: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مرد به هنگام حرکت و به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با گاردریل‌های کناری بزرگراه به شدت برخورد کرده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه در پی وقوع این حادثه، دو سرنشین جوان پژو داخل خودرو گرفتار شدند، افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات لازم، این دو مصدوم را از داخل خودرو خارج کردند که مشخص شد راننده خودرو از ناحیه پا دچار قطع عضو شده و دیگر سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم شده است.
 
ملکی با اعلام اینکه هر دو مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار