کد خبر: 780509
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه از آمادگی استان سووردلفسک روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از استان همدان خبر داد.

  

رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی و تجاری استان همدان گفت : در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان تفاهم‌نامه به امضا رسید که مشخص می‌کند چه کارهایی برای آغاز تبادلات تجاری باید انجام شود.

بسدین با اشاره به تحریم ترکیه توسط روسیه و قطع واردات محصولات کشاورزی این کشور افزود: به علت خروج ترکیه از بین کشورهای تامین کننده نیازهای محصولات کشاورزی روسیه شرایط مهیا است تا با ایران در زمینه تامین کالاهای کشاورزی همکاری لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تولیدات ایران در عین حالی که از کیفیت بالایی برخوردار است نسبت به کالاهای بی‌کیفیت کشور ترکیه قیمت ارزانی را دارد که مناطق مختلف ایران از جمله استان همدان ضمن تامین نیازهای روسیه می‌تواند بخشی از محصولات خود را به دیگر کشورهای اروپایی صادر کند.

رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه گفت : یکی از مسائلی که باید در زمینه تجارت با روسیه توسط فعالان اقتصادی استان همدان در نظر گرفته شود مسئله بسته‌بندی مناسب است که امیدواریم در این سفر زمینه برای سرمایه‌گذاری مشترک برای ایجاد کارخانه بسته‌بندی در استان همدان فراهم شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار