کد خبر: 780481
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه مصادره ۲ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران، قطعا نقض برجام است، گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با فشارهای اقتصادی رفتار منطقه‌ای ایران را تغییر دهند.
تسنیم: غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، درباره مصادره 2 میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا براساس حکم دیوان عالی این کشور، اظهار داشت: اقدام دولت آمریکا در مصادره 2 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران قطعاً نقض برجام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها مذاکره با ایران را در قضیه هسته‌ای به معنای این گرفته‌اند که می‌توانند از این طریق در امور داخلی ما دخالت کنند و در منطقه هر کاری که می‌خواهند، انجام دهند بدون اینکه نظر ایران را در نظر بگیرند و همان طور که اعلام کردند، می‌خواهند با فشارهای اقتصادی رفتار منطقه‌ای ایران را تغییر داده و در سیاست داخلی ایران تأثیر بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: آنچه مهم است، بصیرت انقلابی مردم ایران است که می‌بینند که نتیجه پیروی از آمریکا و موافقت با آمریکا یعنی صحه گذاشتن به کشتار مردم یمن و دخالت آمریکا در افغانستان، سوریه و بحرین و بقیه مناطق دنیا.

حداد عادل خاطرنشان کرد: مردم ایران کارنامه آمریکا را در فلسطین و همه جای دنیا پیش چشم دارند و با آب دیده شدن در دوره انقلاب، کسانی نیستند که حاضر شوند برای وعده‌های اقتصادی تو خالی که آمریکا می‌دهد، رفتار غیر انسانی استکبار را در جهان و منطقه فراموش کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
1
پس چرا معطليد؟ جلوشو بگيريد ديگه. اي بابا وايسادند مريض بره اون دنيا خوب يه كاري كنيد حرف كه فايده نداره!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار