کد خبر: 780373
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر از سرمایه گذاری 8000هزار میلیارد تومان در احداث کار ساختمانی نیروگاه جدید اتمی بوشهر خبر داد

محمود جعفری در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان  بوشهر گفت : در احداث نیروگاه جدید اتمی در بوشهر ۸ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ساختمان‌های آن سرمایه‌گذاری می‌شود که در توسعه کسب و کار رونق مطلوبی در استان بوشهر فراهم می‌کند.

وی افزود : سالی که در پیش رو داریم سالی سخت و سنگین در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی برای جوانان استان بوشهر است که امیدوارم کاری ماندگار و سبب پیشرفت این استان باشد.

جعفری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش فنی و حرفه‌ای برای تامین نیروهای ماهر  مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: هدف از انعقاد  این تفاهم‌نامه توانمندسازی نیروی کار در راستای استفاده در پروژه ساخت نیروگاه دوم اتمی در استان بوشهر است.

مجری نیروگاه اتمی بوشهر با تاکید بر تجهیز کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در ارائه آموزش‌های مهارتی و متناسب با نیاز این نیروگاه افزود: برای برگزاری سودمند دوره‌های آموزشی کمبودهای کارگاه‌های آموزشی با کمک نیروگاه اتمی بوشهر تامین و در اختیار آموزش فنی و حرفه ای قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر این ظرفیت را در راستای اشتغال کارجویان نباید از دست بدهد گفت: باید با توسعه آموزش‌های مهارتی در بین جوانان  و بالا بردن سطح مهارتی آنان زمینه اشتغال آنان را در ساخت نیروگاه جدید مهیا کنیم.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار