کد خبر: 780366
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 300 مگاواتی توسط سرمایه‌گذار خارجی در میانه خبر داد.

رضا حسینی با تشریح وضعیت کلی پروژه و نیز محل استقرار و راه‌اندازی نیروگاه 300 مگاواتی توسط سرمایه‌گذار خارجی در شهرستان میانه اظهار داشت: آب، برق و گاز مورد نیاز اجرای پروژه تا حدی آماده و تأمین بوده و البته لازم است شرکت سرمایه‌گذار نیز نحوه و شرایط مشارکت و اجرای پروژه را اعلام کند.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی افزود: شرکت سرمایه‌گذار لازم است مشخص کند که قالب سرمایه‌گذاری آنها به طریق فاینانس خواهد بود یا B.O.O، چرا که هرکدام از اینها گارانتی خاص خود را دارد و البته آنچه برای ما مهم است فاینانس است.

حسینی در ادامه سخنان خود افزود: در رابطه با نیروگاه‌ها، انجام امور و قالب و مدل سرمایه‌گذاری به طریق B.O.O است که انتظار داریم شرکت سرمایه‌گذار مدل‌ها، نحوه سرمایه‌گذاری و پرداخت‌ها را در فرصت  مشخص و به صورت مکتوب اعلام کنند تا ما نیز مکاتبات و خواسته‌هایمان را با دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات سرمایه‌گذاری به انجام برسانیم.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی  همچنین افزود: شهرستان میانه تفاهمنامه همکاری در این زمینه را نیز آماده کرده و مجوزهای لازم برای اجرای این پروژه  اخذ  شده است که در صورت بازدید سرمایه‌گذار از محل اجرای پروژه و درخواست کتبی برای اجرا، مجوز به نام شرکت سرمایه‌گذار  ثبت و مراحل اجرای پروژه به روال طبیعی خود تا پایان ادامه خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار