کد خبر: 780362
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
سرپرست مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان مركزي گفت:بارش هاي بهاره در اين استان 12 هزار ميليون ريال خسارت به راه ها، تاسيسات و ابنيه اين استان وارد كرد.

محسن عادلي افزود: بارش هاي سنگين و متوالي روزهاي اخير در استان مركزي بالغ بر 50ميليمتر بود كه موجب بروز خساراتي به راههاي اصلي و روستايي در شهرستان هاي مختلف اين استان شد.

وي اظهار كرد: با وجود شدت بارش ها با هوشياري و اقدام به موقع عوامل راهداري و ستاد بحران اين اداره كل از بروز سيل و وقوع آسيب جاني به هم استاني ها جلوگيري شد.

وي، درخصوص سرريز برخي سدها و بندهاي استان مركزي و اقدامات انجام شده، گفت: با اطلاع از سرريز سد روستاي ' قلعه چي' شازند، گروه هاي كشيك مديريت بحران راه و شهرسازي اين شهرستان به سرعت و با اقدام به موقع با استفاده از ماشين آلات راهداري مسير جريان آب را تغيير دادند و با ايجاد خروجي جديد براي آب، از شكسته شدن سد، بروز تلفات جاني و آسيب هاي مالي پيشگيري كردند.

سرپرست مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان مركزي در ادامه سخنان خود افزود:  سرريز شدن سد 'مودر' در ضلع غربي اراك باعث آب گرفتگي منطقه و آب رده شده بخشي از جاده روستاي اراك - مرزيجران شد كه با اقدام به موقع عوامل بحران اداره راه و شهرسازي، شرايط موجود مديريت و در كوتاهترين زمان ممكن محور ارتباطي بازگشايي شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار