کد خبر: 780000
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور:
طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، امیر هلاکویی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان منصوب شد.

مراسم معارفه امیر هلاکویی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان و تشکر از زحمات و فعالیت های بهروز صادقی مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان اصفهان صبح روز سه شنبه 31 فروردین ماه با حضور هاشمی ذاکر مشاور دبیرکل و اسماعیل شفاعی سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد در سالن اجتماعات مجموعه خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کتابداران شهر اصفهان، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها و کارشناسان ستادی برگزار شد حکم سرپرستی امیر هلاکویی که به امضای دبیرکل نهاد رسیده است به وی اعطا شد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جناب عالی در عرصه فرهنگی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت تا تعیین مدیرکل به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان منصوب می شوید.

امید است در سایه ی توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»

گفتنی است دبیرکل نهاد با ارسال لوح تقدیری از تلاش‌ها و فعالیت‌های بهروز صادقی در دوران مدیریت ایشان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار