کد خبر: 775711
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
مسئولان استان کجای این معرکه ایستاده اند؟!
یکی از رستوران های واقع در پر آوازه ترین هتل شهر یزد، وقاحت را از سرگذراند و از مردم دعوت کرد تا با لباس تم شهرزاد! یا به عبارتی پوشش لباس دهه ،30 از تخفیف بهره مند شوند!
خبرایرانی: در پی نابسامانی و عدم مدیریت در هتل ها و رستوران های یزد و در سایه غفلت و سکوت مسئولان استان، شهر یزد که به حسینیه ایران و شهر دارالعباده مشهور است شاهد بدترین اتفاقی بود که می توانست به خود ببیند!

یکی از رستوران های واقع در پر آوازه ترین هتل شهر یزد، وقاحت را از سرگذراند و از مردم  دعوت کرد تا با لباس تم شهرزاد! یا به عبارتی پوشش لباس دهه ،30 از تخفیف بهره مند شوند!
این رستوران در یزد که پیش از این، با برگزاری مسابقه و مهمانی ویژه با تم های قرمز و سرمه ای! در آذر ماه سال جاری کار خود را شروع کرد، با فراخوانی دختران و پسران از آن ها می خواهد تا با لباس های یک رنگ تیپ بزنند! در رستوران عکس بگیرند! و از تخفیف برخوردار شوند!


متاسفانه این اقدام خیلی به چشم مسئولان استان نیامد و این حرکت ضد فرهنگی به مسابقه هفتگی تبدیل شد و هر دوشنبه و سه شنبه این رستوران شیشه ای! پایه گذار و دعوت کننده دیدارهای شاید مخفیانه دختران و پسران است.
اما موضوع به همین تم های رنگی ختم نشد و به تازگی این رستوران به بهانه برگزاری مسابقه و مهمانی با تم شهرزاد! یا به عبارت پوشش غیر اسلامی دهه 30، یک مهمانی مختلط را رقم زد که به صراحت جز کشف حجاب و عبور از شئونات اسلامی نیست.

برای حضور در این مهمانی دو شبه از علاقه مندان خواسته شد تا دختران با لباس شهرزاد یا همان کلاه فرنگی و دامن کوتاه و ساپورت و پسران با کت و کلاه شاپوری و کروات در آن مهمانی حاضر شوند.
این رستوران برای مهمان هایی که با تم شهرزاد! در مهمانی حاضر شوند در شب اول 30 درصد و برای شب دوم 20 درصد تخفیف در دو وعده صبح و شب ارائه کرد.
جالب تر اینکه این رستوران در اقدامی ناباورانه، دعوت به «Happy hour» -به معنای پذیرایی با تخفیف در ساعت خلوتی رستوران که در اروپا این برنامه مختلط و با سور مشروب همراه است - کرد و بی پرده اعلام کرد «در روزهای مسابقه از ساعت 5 تا 7 عصر «Happy hour» همزمان با سراسر آمریکا با تخفیف 25 درصد» برگزار می کند!


این رفتارهای ضد فرهنگی و ضد دینی در حالی رخ داد که مسئولان مربوطه بیشتر از اینکه به اصل وظیفه خود بپردازند، بیشتر درگیر موضوعات سیاسی و جناحی هستند و گویا افسار مدیریت از دستشان گسیخته است.
گفتنی است برگزاری مهمانی با لباس تم برای اولین بار در شبکه معاند «من و تو» و در برنامه بفرمائید شام مطرح شد که هدفی جز بی بند و باری و بی غیرتی را در عادی نشان دادن روابط نامشروع زن و مرد نداشت .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
2
3
افرادی که عکس شان را نشان دادید"چقدر خوش تیپ شده اند.باید مراقب باشند"ازما بهتران انها را ندزدند.
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
4
5
ممکنه تم شهرزاد رنگ و شکلی نزدیک ب بی حجابی دهه ۳۰ باشه, اما فراموش نکنیم سریال شهرزاد بعداز ۳۷ سال انقلاب ساخته شده,و قطعا از لحاظ حجاب و رعایت موازین اسلامی مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی رو برای پخش گرفته. پس بیخودی مردم روب بی بندوباری متهم نکنیم. این تم شهرزاد مورد تأیید جمهوری اسلامی ست, و هیچ وجه تشابه صد در صدی با بی حجابی دهه ۳۰ نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
وزرات ارشاد كيه ؟!

هماني كه صدها ميليون پول بيت المال را خرج كفن و دفن سگهاي زرد مي كند ؟!
..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
1
2
اسلام را فقط در حجاب وظاهر ديديد با بصيرتها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
1
بی حجابی بی حجابی است توجیه نکنید
مهدی رنجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
1
از خدا خواهیم توفیق عمل
با سر و صدا نمی توان کارهای خود را پیش برد. بایستی با فرهنگ سازی این عادات غلط را از بین برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار