کد خبر: 771210
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
مدیر تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قطعاً یک نفر از درون مجموعه باشگاه یا تیم اطلاعات غلط به کاظمی داده که در حال حاضر به دنبال پیدا کردن کسی هستیم که این خبرچینی را انجام داده است.
سعید رمضانی در خصوص اینکه فرهاد کاظمی روز گذشته پس از بازی سیاه‌جامگان مقابل راه‌آهن مدعی بود که فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد با راه‌آهن غیرقانونی بوده و از طرف مسئولان باشگاه صورت گرفته است و به همین خاطر بازی باید 3 بر صفر به سود سیاه‌جامگان اعلام شود، گفت: براساس بند دوی ماده 27 آیین‌نامه نقل‌وانتقالات مصوب فدراسیون فوتبال چنانچه بازیکنی در تمرینات، مسابقات، اردوها، دوره‌های آموزشی و ... مصدوم شود و تا پایان فصل نتواند برای تیم خود یا تیم دیگری بازی کند، باشگاهی که با آن بازیکن قرارداد دارد با تأیید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می‌تواند قراردادش را با او فسخ کند.

وی افزود: ما نیز برای فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد تأییدیه کمیته پزشکی را گرفتیم و با ارائه مدارک‌مان به کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ توانستیم قراردادش را فسخ کنیم، ضمن اینکه قرارداد مهران قاسمی، یکی دیگر از بازیکنان‌مان را هم به این شکل فسخ کردیم.

رمضانی در واکنش به ادعای فرهاد کاظمی مبنی بر اینکه محسن ایران‌نژاد در تماس با او اعلام کرده که مسئولان باشگاه راه‌آهن بدون فسخ قرارداد با وی اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده‌اند، تصریح کرد: من در صحبتی که با ایران‌نژاد داشتم او تأکید کرد که نه تماسی با فرهاد کاظمی داشته و نه سرمربی سیاه‌جامگان با او تماسی گرفته است.

مدیر تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد: قطعاً یک نفر از درون مجموعه باشگاه یا تیم اطلاعات غلط به کاظمی داده است. در حال حاضر به دنبال پیدا کردن کسی هستیم که این «خبرچینی» را کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار