کد خبر: 771100
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت که داور دیدار با راه‌آهن پنالتی مسلم به سود تیمش را نگرفت.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی در خصوص صحنه‌های مشکوکی که در محوطه جریمه راه‌آهن ایجاد شد گفت: بالاخره متوجه نشدیم دست به توپ یا توپ به دست چه معنایی دارد. داور می‌توانست در دو صحنه پنالتی بگیرد، خصوصا در دقیقه 25 که پنالتی مسلم ما گرفته نشد. این تصمیمات تأثیرگذار است و پیروزی در این مسابقه می‌توانست دو پله ما را بالاتر ببرد.

او درمورد شرایط فنی بازی خاطرنشان کرد: زمین مسابقه اصلاً کیفیت خوبی نداشت و کاش قبل از بازی زمین را کمی خیس می‌کردند. فکر می‌کنم راه‌آهن دنبال تخریب بازی ما بود و رو به بازی مستقیم آورد. باید یاد بگیریم مقابل تیم‌هایی که زیر توپ می‌زنند، یک شگرد را پیاده کنیم و مطمئنا فرهاد کاظمی در این زمینه کارهای لازم را انجام خواهد داد. به هیچ عنوان از گرفتن یک امتیاز راضی نبودیم، ولی آنها راضی بودند.

عنایتی که در این بازی در دقیقه 60 تعویض شد درمورد تصمیم کاظمی گفت: هیچ مشکلی با تصمیم آقا فرهاد نداشتم. او سرمربی تیم است و مطمئنا باتوجه به مسائل فنی و دیدگاهی که دارد چنین تصمیمی را گرفته است.

عنایتی درمورد دربی حساس مشهد خاطرنشان کرد: به اسم دربی توجهی نداریم و بیشتر به امتیازهایی که قبلا از دست دادیم فکر می‌کنیم. حُسن این بازی این است که امتیازها در مشهد باقی می‌ماند، ولی مطمئنا تیمی ما نسبت به پدیده نیاز بیشتری به گرفتن امتیاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار