کد خبر: 771083
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
سرمربی چلسی بعد از پیروزی پر گل برابر نیوکاسل به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و در مورد آسیب دیدگی کاپیتان تیمش صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد در استمفوردبریج با نتیجه پنج بر یک، نیوکاسل را در هم بکوبد تا نشان دهد با گاس هیدینک به روزهای اوج برگشته است و می تواند بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد.

گاس هیدینک در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: بازی ممتاز و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان دقیقه اول فشار زیادی را روی حریف آوردیم زیرا به هیچ وجه دوست نداشتیم غافلگیر شویم. گل نخست را خیلی زود به ثمر رساندیم و طولی نکشید که گل دوم خود را هم وارد دروازه حریف کردیم تا شرایط برای ما آسان شود. بر این باورم که چلسی در این دیدار خانگی، بسیار خوب ظاهر شد و با این نتیجه ای که به دست آورد، ثابت کرد شایسته کسب سه امتیاز بوده است.

سرمربی هلندی چلسی در مورد آسیب دیدگی جان تری هم گفت: متاسفانه او در دقایق پایانی آسیب دید. او مشکلات عضلانی دارد و امیدوارم که این آسیب دیدگی جدی نباشد و بتواند در دیدار برابر پاری سن ژرمن، ما را همراهی کند. سه روز دیگر باید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رویم و بعید به نظر می رسد که جان تری آماده این دیدار حساس باشد. به هر حال منتظر گزارش پزشکی هستیم و باید صبر کنیم.

هیدینک در پایان سخنانش درباره دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که قرار است سه شنبه شب برگزار شود هم اظهار کرد: همه از این دیدار حساس سخن به میان می آورند. بله! این دیدار برای هر دو تیم سخت است. اگر بتوانیم که در دقایق نخست به گل برسیم، شرایط بسیار خوب خواهد شد. آنچه که کار را برای دو تیم سخت می کند، این است که باید دو بازی به میدان رفت. دیدار برگشت هم در پاریس برگزار می‌شود که خیلی سخت است. به هر حال تیمی که می خواهد به دور بعد راه یابد، باید تلاش زیادی از خود نشان دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار